Star Wars Jedi: Fallen Order bez trybu sieciowego i transakcji cyfrowych
Nacisk na fabułę.
Przedstawiciele Respawn Entertainment ogłosili, że w powstającym Star Wars Jedi: Fallen Order zabraknie trybu rozgrywki wieloosobowej oraz opcjonalnych transakcji cyfrowych.
Informację przekazał współzałożyciel i szef odpowiedzialnego za projekt studia - Vince Zampella. W publicznej rozmowie z serwisem IGN podczas Star Wars Celebration menedżer oznajmił, że produkcja położy nacisk na zmagania w pojedynkę.
- Zabraknie trybu sieciowego oraz transakcji cyfrowych, to gra nastawiona na fabułę - zaznaczył dyrektor generalny Respawn Entertainment, co spotkało się z żywą reakcją widowni zgromadzonej na konwencie.
Brak opcjonalnych płatności jest o tyle istotny, że poprzednia duża produkcja w kosmicznym świecie - Star Wars: Battlefront 2 - zasłynęła z kontrowersji związanych z lootboxami, czyli skrzynkami z losową zawartością.
Powyższe informacje powtórzył jeszcze producent tytułu, Ben Walke. We wpisie na Twitterze potwierdził dodatkowo, że podczas zabawy gracze pokierują osobą, która zdołała przetrwać Rozkaz 66 - wydane przez Imperatora polecenie, nakazujące zabić wszystkich Jedi.
Niedawno zaś ujawniono, że nowa gra w uniwersum „Gwiezdnych wojen” powstaje nie na silniku Frostbite - jak wiele wcześniejszych projektów od EA - a Unreal Engine 4. Nieoficjalne doniesienia sugerują zaś, że system walki będzie wzorowany na Sekiro: Shadows Die Twice.
Star Wars Jedi: Fallen Order powinno zadebiutować jesienią, choć dokładna data premiery na razie nie jest znana. Sam tytuł zostanie zaprezentowany dzisiaj wieczorem o godzinie 20:30 czasu polskiego.
Źródło: IGN