Skip to main content

Star Wars Jedi: Fallen Order - twórca o podobieństwach do Sekiro

Wcale nie jak Dark Souls.

Główny projektant systemu walki w Star Wars Jedi: Fallen Order porównał nową produkcję studia Respawn do Sekiro: Shadows Die Twice autorstwa japońskiego From Software.

Jason de Heras podkreślił w wywiadzie dla magazynu Edge, że w obydwu tych grach liczą się przede wszystkim wymagające potyczki, które nie opierają się na zarządzaniu staminą.

Brak typowego paska energii w Sekiro utwierdził podobno deweloperów z Respawn Entertainment w przekonaniu, że podążają w dobrym kierunku.

Zobacz na YouTube

- Nie tylko wygląda to świetnie, ale pocieszający był fakt, że naprawdę można zrobić grę tego typu bez paska staminy - powiedział Heras. - Możesz atakować i wykonywać uniki bez żadnego kosztu.

Projektant zaznaczył, że takie podejście pozwala zdjąć pewne ograniczenia z gracza, a twórcy mogą skupić się na tym, by to nie stamina wyznaczała, co może zrobić bohater, a przeciwnicy i ich zdolności.

Unik, unik, cios. Na szczęście nie zabraknie też mocy

Fallen Order, podobnie jak Sekiro, oferuje system odbijania ataków. Nie wiadomo jednak, czy będzie tak istotny, jak w grze From Software. Nowa produkcja ze świata Star Wars ukaże sie 15 listopada na PC, PS4 i Xbox One.

Źródło: VG24/7

Zobacz także