Star Wars Jedi Ocalały - Dotrzyj do leśnego węzła, Leśny węzeł
Eksplorujemy starożytny ośrodek badawczy.
To zadanie w grze Star Wars Jedi Survivor rozpoczyna się od razu po zakończeniu poprzedniego - otwórz leśną bramę. Droidka Zee prosi nas o aktywowanie leśnego węzła, czyli starożytnej struktury mającej kryć klucz do podróży na Tanalorr - cel główny dotrzyj do leśnego węzła.
Na tej stronie:
- Droga do leśnego węzła
- Leśny węzeł - dotarcie do wieży
- Boss - Dagan Gera
Droga do leśnego węzła
- Zaczynamy przed bramą do leśnego węzła. Idziemy prosto kanionem. Dotrzemy do niewielkiego zapadliska z urządzeniem do wypuszczania tyrolki. Na razie nie możemy go aktywować, bo skała blokuje drogę. Skręcamy w lewo i przebiegamy po skale za wodospadem. Po przeskoczeniu na drugą stronę niszczymy mieczem kamienne filary. Sprawi to, że kawałek skały się zpadnie i będziemy mogli podejść bliżej wystających kamieni. Popychamy je mocą i wracamy do tyrolki. Aktywujemy ją i przejeżdżamy na drugą stronę przepaści.
- Skręcamy w prawo, aż zobaczymy niewielki strumyk w kanionie. Nie możemy po nim przejść, bo zaczniemy się ześlizgiwać. Zamiast tego wskakujemy na ścianę po lewej i biegniemy w górę strumienia biegnąć po ścianach wewnątrz wyłomu. Na koniec wskakujemy na półkę skalną i przechodzimy przez wąską szczelinę.
- Po wyjściu z drugiej strony schodzimy w dół ścieżką po lewej, zeskakujemy na półkę skalną poniżej i wspinamy się na dwie kolejne skały. Idziemy dalej, aż dotrzemy do punktu zapisu. Idąc dalej trafimy na walkę szturmowców z Jeźdźcami. Walczymy z nimi, następnie wchodzimy do jaskini i łapiemy się pnączy na ścianie. Podążamy nimi w głąb pieczary, gdzie walczymy z kolejnymi żołnierzami. Podążamy dalej jaskiniami.
- Po dotarciu do rozwidlenia wchodzimy na krzywą gałąź i podążamy nią w lewo, a potem ześlizgujemy się strumieniem, na końcu którego wyskakujemy. Walczymy z Kwasowcem, po czym skręcamy w prawo na podest. Tutaj czeka nas mała zagadka. Za pomocą mocy wyciągamy wyrywamy ze skały słupy, po których wspinamy się coraz wyżej.
- Warto zauważyć, że głazy wysunięte pod kątem zaczną się z powrotem wsuwać, więc musimy działać szybko, jeśli nie chcemy spaść. Po wysunięciu trzeciego słupa wskakujemy na ścianę, a potem łapiemy się pnączy, po których przesuwamy się w prawo, a potem do góry. Trafimy na bagniaki i niewielkie obozowisko, które mijamy i idziemy dalej jaskinią, na końcu możemy zniszczyć skałę, co utworzy nam skrót do wcześniejszego punktu medytacji.
- Główna ścieżka prowadzi jednak w lewo. Skręcamy w prawo przez kamienną bramę, a potem przeskakujemy po belce. Trafimy na oddział szturmowców, z którymi walczymy. Następnie cofamy się kawałek i podążamy w dół, gdzie walczymy z kolejnym kwasowcem. Mocą wysuwamy dwie skały, po których dotrzemy do ściany. Przebiegamy nią i wskakujemy na skałę przed nami.
- Biegnąc w dół uważamy na skupiska niebieskich cząsteczek - wejście w nie spowolni Cala i będzie bardzo szybko zabierać nam zdrowie. Omijamy je i idziemy dalej. Przed dużym placem skręcamy w prawo i przechodzimy po belce na skałę po drugiej stronie. Następnie przeskakujemy na platformę. Podchodzimy jak najbardziej na kraniec belki i pokonujemy niewielki wyłom przebiegając po ścianach. Biegniemy przed siebie, aż dotrzemy do budowli - leśnego węzła.
Leśny węzeł - dotarcie do wieży
- Przy punkcie medytacji skręcamy w lewo. Popychamy mocą belkę i przechodzimy po kolejnych platformach, a na końcu wspinamy się na kratę. Po kracie przeskakujemy na belkę po prawej. Gdy dotrzemy do jej końca, to przeskakujemy na kolejną kratę i wchodzimy na górę budowli. Skręcamy w lewo, a potem w prawo w dół.
- Przy skalnej narośli podskakujemy i łapiemy się kraty, po czym zawieszeni przechodzimy w prawo. W pewnym momencie uwięziony ptak zrzuci nas i jeśli wpadniemy w cząsteczki materii to szybko wskakujemy wyżej. Po wejściu na platformę przebiegamy po ścianach i idziemy dalej.
- Po dotarciu na most walczymy z silnym potworem Mogu. Pokonujemy go i wspinamy się na kraty na pobliskim budynku, po czym idziemy na dach i ześlizgujemy się po nim na dziedziniec. Łapiemy kulę ze ściany i umieszczamy ją w urządzeniu na środku. Otworzy nam to przejście. Przebiegamy po ścieżce do budynku po drugiej stronie.
- Walczymy z agresywnymi ptakami i uważamy, żeby nie wrzuciły nas w skupiska cząsteczek. Wskakujemy na duże urządzenie, a potem na antenę, z której wyskakujemy na poziom wyżej i po platformach docieramy do przerwy w dachu. Skręcamy w lewo i zeskakujemy na dół.
- Kierujemy się w prawo, niewielkim kanionem. Dotrzemy do szturmowca siedzącego na platformie, ale możemy go zignorować. Zamiast tego skręcamy od razu w lewo, do kanionu obok. Zeskakujemy na dół i przeciskamy się wąską szczeliną. Dotrzemy do nowego obszaru - Jama kwasowca. Za punktem medytacji idziemy ścieżką na górę. Za metalowym ogrodzeniem walczymy z kwasowcem i szturmowcami.
- Zakręcamy w lewo wokół skały nad przepaść. Trzymamy się prawej strony. Docieramy do platformy. Łapiemy się korzeni i uczepieni ich, a potem pnączy pod sklepieniem i na skałach, przechodzimy na drugą stronę wąwozu i wchodzimy na górę. Przeskakujemy na skałę obok, gdzie podchodzimy do stworzenia. Oglądamy scenkę i oswajamy je.
- Łapiemy się nóg stworzenia i szybujemy na nim w prawo, w dół kanionu. Lądujemy na platformie, albo jeśli jesteśmy zbyt nisko, to chwytamy się kraty. Wchodzimy na górę i okrążamy budynek od lewej. Na dziedzińcu walczymy z oddziałem szturmowców, jednak uważamy na kaemistę stojącego na podeście górze. Docieramy do niego przebiegając po ścianie po lewej.
- Teraz łapiemy się nóg kolejnego stworzenia i szybujemy do placu na środku kompleksu. Używamy mocy na dźwigni, aby obrócić promień w stronę uwięzionego wielkiego ptaka. Po uwolnieniu go, idziemy w tamtą stronę. Przechodzimy po kratach na drugą część budynku.
- Trafimy na kolejne zwierzę, na którym możemy szybować. Używamy go, żeby przelecieć nad rozpylonymi cząsteczkami na dole i kierujemy się w stronę oddziału szturmowców. Pokonujemy ich i otwieramy wrota skierowane do placu z promieniem. Za pomocą mocy przyciągamy zasilającą promień kulę i idziemy z nią w kierunku wysokiej wieży. Umieszczamy ją w gnieździe, co stworzy most do połowy drogi. Będąc na środkowym przęśle ponownie przyciągamy kulę mocą i wkładamy ją do gniazda tuż pod wieżą.
- Wchodzimy do wieży i wjeżdżamy windą na górę. Po minięciu punktu medytacji wchodzimy po schodach na górę i otwieramy drzwi. Schodzimy po schodach i oglądamy scenkę. Teraz będziemy częścią wizji. Po prostu idziemy przed siebie, a jeśli zaczniemy zbaczać z wyznaczonej trasy, to ekran zacznie robić się biały. Po zakończeniu sekwencji czeka nas walka.
Boss - Dagan Gera
- Dagan jest dość trudnym przeciwnikiem. Zwłaszcza uważamy na momenty, gdy rzuca swój miecz, który krąży wokół wojownika, nie dając nam się zbliżyć. Jeśli się odsłoni, to natychmiast wyprowadzamy serię ciosów. Podczas walki czeka nas kilka scenek, podczas których Dagan i Cal rozmawiają, a my musimy wówczas szybko wciskać przycisk wyświetlony na ekranie.
- Dobrze jest również poczekać, aż Dagan zaatakuje, sparować jego ciosy i szybko wyprowadzić kontratak. Ataki mocą nie zdadzą się na wiele, bo nie możemy odepchnąć zbuntowanego Jedi. Nie zdołamy pokonać w pełni Dagana - zamiast tego tuż przed końcem walki ucieknie on z Jeźdźcami Chaosu. Na tym misja zakończy się.
Następnie: Star Wars Jedi Ocalały - Zajrzyj na Modliszkę
Spis treści: Star Wars Jedi Ocalały - Poradnik, Solucja
Poprzednio: Star Wars Jedi Ocalały - Otwórz leśną bramę, Leśna brama