Skip to main content

Star Wars Jedi Ocalały - Dotrzyj do Sanktuarium Pielgrzyma

Długa droga do pustynnej świątyni.

To zadanie w grze Star Wars Jedi Survivor rozpoczyna się od razu po zakończeniu obu poprzednich - poszukaj informacji o Tanalorze na zniszczonym księżycu oraz w kryjówce Dagana na Koboh. Podczas gdy mistrz Cordova próbuje odzyskać informacje z dostarczonych artefaktów, Cal wraz z Merrin udają się na misję ratunkową - misja główna dotrzyj do Sanktuarium Pielgrzyma.


Na tej stronie:


Droga do Sanktuarium

  • Zaczynamy w kryjówce Cere na planecie Jehda. Po obejrzeniu scenki podążamy za Merrin do tylnego wyjścia z budowli. Jedziemy windą na górę i po przejściu korytarzem wychodzimy na zewnątrz. Przechodzimy pomiędzy skałami i docieramy do regionu Suche Równiny. Dosiadamy Spamela i jedziemy w stronę ruin.
  • Po dotarciu do niewielkiej budowli z punktem medytacji skręcamy w lewo i jedziemy do końca skarpy. Następnie przebiegamy po półkach skalnych w prawo. Trafimy na nich na kilku przeciwników, których pokonujemy - bestie i imperialny patrol.
  • Po dotarciu do ostatniej skały korzystamy z linki, aby wskoczyć na chropowatą skałę. Przemieszczamy się po niej w lewo. Następnie przeskakujemy na ścianę, po której wspinamy się wyżej i znowu po skałach w lewo. Dotrzemy do metalowej płyty, po której się zsuwamy i lądujemy na metalowych belkach. Z nich łapiemy się kolejnych skał i cały czas podążamy w lewo. Na końcu znajdziemy jeszcze jedną metalową płytę, której wskakujemy na stały grunt.
  • Idziemy po kamiennych schodkach w górę i wchodzimy do wnętrza budowli. Za pomocą mocy popychamy wyrwaną skałę do wnęki z tyłu i popychamy dwie kule w szynach (po obu stronach sali), aby dotarły do wrót przed nami. Kiedy te się otworzą, wyciągamy wyrwaną skałę i korzystamy z niej, aby dotrzeć do drzwi. Po wyjściu na zewnątrz podążamy prosto i po kamiennym moście.
  • Wchodzimy do jaskini, gdzie walczymy z kolejnym pustynnym krabem. Korzystamy z tej samej strategii co przy poprzednim spotkaniu tego stwora. Teraz wspinamy się na półkę skalną i podchodzimy do krawędzi, trzymając się lewej strony. Używamy linki, aby przebiec po ścianach na półkę skalną poniżej.
  • Dotrzemy do regionu Wyżyny Narksis i przejeżdżamy tyrolką na drugą stronę przepaści. Idziemy dalej, aż wkroczymy do ruin oznaczonych jako Panteon na Szlaku. Kierujemy się prawie do końca kanionu i wchodzimy przez drzwi do okrągłej budowli, a w środku walczymy z potworem.
  • Po walce otwieramy za pomocą mocy metalowy panel (1), który odsłoni linkę naciągu (2). Gdy ją przyciągniemy, krata (3) widoczna w oddali podniesie się. Naciągamy linę najmocniej jak możemy i puszczamy ją. Krata zacznie opadać, a my biegniemy do sześcianu (4) za nią. Najlepiej przyciągnąć go mocą, gdy tylko pojawi się taka możliwość. Przestawiamy sześcian pod metalowy panel, który wcześniej otworzyliśmy i wspinamy się na górę.
  • Przechodzimy przez katakumby, trzymając się prawej strony - uważamy na sporą liczbę wybuchających zwierząt w środku. Na końcu mocą usuwamy rumowisko kamieni i wychodzimy na zewnątrz. Łapiemy się metalowego pręta i wyskakujemy na zakrzywioną ścianę. Biegniemy po niej i chwytamy się liny na końcu. Teraz przeskakujemy po kamiennych bramach i chwytamy się gzymsu na budowli przed nami. Przesuwamy się w prawo i przez wyłom w ścianie wchodzimy do środka. Kierujemy się schodami w górę i wychodzimy z drugiej strony budynku do regionu Gwiżdżąca Przepaść.

Gwiżdżąca Przepaść

  • Uważamy na spychający nas wiatr. Chwytamy się chropowatej skały po lewej i wspinamy się na górę, a następnie wchodzimy do jaskini po lewej i przeciskamy się przez szczelinę między skałami. Gdy wyjdziemy z drugiej strony, pociągamy mocą za filar w ścianie, co da nam ochronę przed wiatrem. Wracamy się i przeskakujemy nad przepaścią na półki skalne po prawej stronie. Mijamy punkt zapisu i podążamy małym kanionem z lewej strony.
  • Trafimy tam na dwóch szturmowców i droida, których pokonujemy. Skręcamy w prawo i idziemy ścieżką w dół. Na końcu chwytamy się kraty i kierujemy się w lewo, a potem w dół. Po belce przechodzimy na kolejny zestaw krat na skale obok. Cały czas wieje wiatr, więc musimy ograniczać skoki do minimum albo zostaniemy zdmuchnięci.
  • Dotrzemy do metalowej płyty, po której się zsuwamy - tutaj wiatr nas nie zdmuchnie - i łapiemy się zestawu belek na dole. Przechodzimy po nich, podążając cały czas w lewo. Po dotarciu na stały grunt za pomocą mocy wyciągamy ze ściany kolejny filar (1) blokujący wiatr. Razem z nim wysunie się krata (2), do której się przyciągamy i opuszczamy na półkę skalną (3) poniżej.
  • Teraz korzystamy z wiatru - wyskakujemy ze skarby, a podmuch zaniesie nas prosto na ścianę naprzeciwko, po której wspinamy się na górę. Teraz łapiemy się masztu przed nami i wyskakujemy z niego na ściany przed nami. Biegniemy po nich w głąb ruin.
  • Dotrzemy na kolejną chropowatą ścianę i zestaw krat, po których kierujemy się w prawo. Na dole zobaczymy oddział szturmowców, ale możemy ich zignorować i po prostu pobiec dalej po ścianie i platformach.
  • Idziemy ścieżką i wchodzimy do jaskini. Po skale zsuwamy się niżej i idziemy prosto, pod kamiennym łukiem. Trafimy tam na grupę szturmowców walczących z pustynnym krabem. Możemy poczekać na wynik starcia, a potem tylko pokonać niedobitków - oszczędzi nam to walki. Zaczepiamy się o belki i przesuwamy się w prawo. Po dotarciu do ostatniej odbijamy się od ściany i wchodzimy na półkę skalną. W międzyczasie wrak statku imperium eksploduje i odsłoni nam drogę prosto - idziemy nią.
  • Wrócimy do znajomych ruin, ale tym razem z innej strony. Idziemy ścieżką i wchodzimy do budowli przez małe drzwi. Teraz musimy dotrzeć do tylnego wyjścia. Przebiegamy po ścianie (1), platformie (2) i znowu po kolejnej ścianie (3), aż dotrzemy do wyjścia. Będąc znowu na zewnątrz zobaczymy przed sobą punkt zapisu, ale zamiast tego kierujemy się w lewą stronę i wchodzimy do następnej budowli.

Wietrzny Płaskowyż

  • Walczymy tam z kilkoma szturmowcami i wychodzimy drzwiami, przy których stali. Trafimy na spory plac z kolejną grupą oponentów. Wskakujemy na skały, a potem po belkach kierujemy się wyżej. Przeskakujemy przez kolejne kilka skał i zaczepiamy się o kratę na spodzie rusztowania na środku.
  • Po dotarciu do końca rusztowania zeskakujemy na filar, po czym przebiegamy po ścianie i wyskakujemy z masztu widocznego przed nami. Dotrzemy do regionu Wietrzny Płaskowyż. Trzymamy się prawej strony i idziemy po ścieżce. Ześlizgujemy się po zboczu, starając się przesunąć w prawą stronę. Na końcu wyskakujemy i biegniemy ścianie z prawej strony.
  • Po dotarciu na półkę skalną (na koniec wiatr podrzuci nas do góry), walczymy z przeciwnikami i wchodzimy do jaskini. Podążamy nią do wyjścia z drugiej strony. Docieramy do końca ścieżki, a potem po ścianie przebiegamy na platformę. Zeskakujemy z niej na poziom niżej i pokonujemy szturmowców.
  • Teraz popychamy mocą metalowy element pod platformami. Zerwie się wiatr, dzięki któremu doskoczymy do chropowatej skały po drugiej stronie przepaści. Podążamy dalej ścieżką, aż trafimy na kolejną jaskinię i szturmowców. Pokonujemy wrogów i wchodzimy do środka, kierując się w górę.
  • Pociągamy za filar, który się wysunie i ujawni kratę na spodzie. Korzystamy ze ściany po prawej, aby wyskoczyć i złapać się kraty. Z kraty wyskakujemy następnie na oddaloną ścianę po prawej i biegniemy po niej w lewo. Biegniemy też po kolejnych ścianach, aż trafimy na półkę skalną.

WSKAZÓWKA: Niedaleko tego miejsca, w Krypcie Uhrmy, odnajdziesz kamienne drzwi z przyciskami. Warto je otworzyć, bo w środku znajdziesz dodatkowy stym.


  • Łapiemy się oznaczonego na biało gzymsu i przesuwamy się w prawą stronę. Dotrzemy do jaskini, gdzie spotkamy florystkę Pili. Możemy ją zaprosić na Koboh, gdzie zajmie się naszym ogrodem w Saloonie Pyloony. Tak czy inaczej, po rozmowie z kosmitką aktywujemy tyrolkę i przejeżdżamy na skałę po drugiej stronie.
  • Po dotarciu na miejsce odwracamy się i korzystając z podmuchu wiatru wskakujemy do jaskini powyżej. Na górze walczymy ze szturmowcami. Łapiemy się chropowatych skał i po nich przesuwamy się w lewo, a później do góry. Po dotarciu na górę korzystamy z podmuchu wiatru, aby doskoczyć do widocznej wyrwy w filarze mostu, gdzie znajdziemy też punkt medytacji.
  • Niszczymy kratę w skale i wychodzimy na zewnątrz. Po wyjściu na platformę skręcamy w prawo i idziemy ścieżką do góry. W niewielkiej jaskini trafimy na Merrin. Po jej spotkaniu przeciskamy się przez wąską szczelinę i atakujemy pobliski oddział szturmowców. Po walce prosimy towarzyszkę, aby usunęła gruzy, blokujące drogę na most.

Most do Sanktuarium

  • Idziemy prosto, po czym przyciągamy filar przed nami. Otworzy to ukrytą komnatę po prawej, do której wskakujemy dzięki podmuchowi wiatru. W środku idziemy w prawo i przeciskamy się przez szczelinę w ścianie. Idziemy dalej w głąb budowli, trzymając się prawej strony.
  • Dotrzemy do dużej komanty z silnym wiatrem. Pociągamy za filar na ścianie po lewej, po czym odwracamy się i idziemy do końca platformy. Przyciągamy drugi filar i po ścianie przebiegamy w jego kierunku. Przeskakujemy na platformę i wtedy powinien podświetlić się trzeci filar, nieco powyżej. Wyciągamy go, a na środku sali pojawi się duży cylinder.
  • To zablokuje część wiatru. Cofamy się i wyskakujemy z platformy. Za pomocą linki łapiemy się ściany, po której biegniemy w prawo. Następnie z kolejnego filaru wyskakujemy na drugą ścianę, po czym łapiemy się kraty pod sufitem i przesuwamy się przed siebie.
  • Po dotarciu do końca kraty opuszczamy się, w locie łapiemy linę i lądujemy na cylindrze na środku, po którym ostrożnie zsuwamy się na dół. Zerwie się silny wiatr, wiejący dookoła komnaty. Za pomocą mocy przyciągamy drzwi. Skaczemy, ale porwie nas wiatr. Cal doświadcza wizji, po której odblokujemy nową moc - doskok.
  • Pojawimy się w małej jaskini. Wychodzimy z niej i podczas skoku wciskamy przycisk podany na ekranie, aby doskoczyć do skały naprzeciwko. Idąc dalej otwieramy mocą drzwi i wracamy do wietrznej komanty. Używamy doskoku, aby dostać się najpierw na platformę na środku, a potem do drzwi po drugiej stronie.
  • Po wyjściu spotkamy Merrin, za którą podążamy przeskakując po skałach. Po zobaczeniu ataku świdra i oddzieleniu się Merrin obracamy się w lewo i łapiemy się masztu na rusztowaniu. Dajemy się podnieść podmuchowi wiatru i lądujemy na kracie przed nami, po której wspinamy się do góry. Trafimy do wcześniej odwiedzonej komnaty z punktem medytacji. Ponownie wychodzimy oknem, z którego wyrwaliśmy wcześniej kratę.
  • Ponownie skręcamy w prawo i podążamy taką samą drogą, jaką przeszliśmy wcześniej z Merrin. Tym razem jednak dzięki nowej mocy przeskakujemy na dalszą część mostu. Idziemy prosto mostem, walcząc z napotkanymi przeciwnikami. Po dotarciu do kolejnej przerwy w moście nie doskoczymy do następnej sekcji. Zamiast tego wskakujemy na metalową ścianę i ześlizgujemy się po niej na dół.
  • Wychodzimy na platformę i skręcamy w lewo, biegnąć po ścianach i cofając się na wcześniejszy segment mostu. Okrążamy go po platformach na drugą stronę. Doskakujemy tam do krat, a z nich na rusztowanie widoczne w oddali. Korzystamy z biegania po ścianach i wspinania się na kraty, aby przesuwać się dalej po kolejnych filarach mostu w stronę Sanktuarium.
  • Po dotarciu prawie na koniec przeprawy walczymy z dwoma szturmowcami. Po walce wskakujemy na kratę. Wyskakujemy z niej i lądujemy tuż pod Sanktuarium. Podążamy ścieżką prosto i przeskakujemy po skałach. Odbijamy się od wytartej ściany i wspinamy się wyżej, po czym wchodzimy do budowli. Walczymy ze szturmowcami, po czym przeciskamy się przez szczelinę w rumowisku. Na tym zadanie zakończy się, a w jego miejscu od razu rozpocznie się kolejne.

Następnie: Star Wars Jedi Ocalały - Odszukaj brata Armiasa

Spis treści: Star Wars Jedi Ocalały - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Star Wars Jedi Ocalały - Poszukaj informacji o Tanalorze: Koboh, Kamienne Iglice

Zobacz także