Skip to main content

Star Wars Jedi: Upadły Zakon - Zeffo: więzienie, zagadki z kablami, arena walk, Sorc Tormo

Rozdział 4 - docieramy do BD-1 i uciekamy z pułapki.

Kolejna część kampanii fabularnej Star Wars Jedi: Fallen Order przeniesie nas do więzienia. Trafiamy do niego po walce z łowcą nagród w trakcie zmierzania na Modliszkę po przeszukaniu Grobowca Miktrulla.

Aby wydostać się z celi zlokalizuj podświetlone na niebiesko panele na ścianach i użyj na nich mocy przyciągania. Następnie uchwyć kabel zasilający (1) i przeciągnij go do gniazda (2), co spowoduje otworzenie głównego przejścia.

Przejdź przez korytarz z przeszkodami, a dotrzesz do miejsca z kablami zasilającymi. Umieść pierwszy (3) w gnieździe z lewej (4). Następnie użyj przyciągania na podłączonej końcówce (5) kolejnego i osadź ją w gnieździe (6) z prawej. Otworzysz drzwi na korytarzu - przejdź przez nie, zniszcz pchnięciem ścianę i przejdź przez szczelinę.

Dotrzesz na korytarz z celami. Skieruj się w prawo, przebiegnij po ścianie i wyjmij wtyczkę (7). Wróć z nią na drugą stronę przepaści, a następnie rozbujaj się na kablu i dostań się na podwyższenie po drugiej stronie. Włóż wtyczkę w gniazdo (8), co otworzy przejście do kolejnej lokacji.

Ucieczka z więzienia

Na miejscu spotkasz droida BD-1, który również trafił do aresztu. Po zakończeniu przerywnika trzeba będzie wydostać się z celi i więzienia.

Zacznij od przyciągnięcia płyty z prawej. Odsłonisz układ elektroniczny (9), do którego włam się robotem, co spowoduje otworzenie głównego przejścia. Wróć do poprzedniej lokacji, przebiegnij po ścianie i udaj się do korytarza z lewej. Na jego końcu jest komputer, do którego włam się droidem, co otworzy kolejne drzwi.

Odblokujesz skrót i wrócisz do pomieszczenia z kablami. Zacznij od włamania się do panelu (10), co zasili generator. Weź kabel z lewej i podłącz go do gniazda w mechanizmie (11), po czym osadź kolejny w prawej części maszyny (12). Uruchomisz w ten sposób windę (13), którą wjedź na górę.

Walka na arenie

Po wjechaniu windą na górę rusz przed siebie i skorzystaj z punktu medytacji, który znajduje się przed wejściem na arenę.

Po wkroczeniu na nią rozpocznie się seria pojedynków, w których musisz rozprawiać się z kolejnymi przeciwnikami. Na początku będą to żuki oraz ropucha Oggdo (14). Unikanie ich ciosów oraz walka z nimi nie powinna przysporzyć większych trudności.

Następnie do bitwy zostaną wysłane szczury, żuki i małe pająki (15). Uważaj zwłaszcza na ataki tych ostatnich. Unikaj ich pajęczyn i trucizny, którą mogą po sobie zostawić. Postaraj się szybko rozprawić z jedną grupą, po czym eliminuj kolejne.

W kolejnym starciu będziesz musiał stawić czoła Jotazowi (16) i dużemu pająkowi (17). W tym przypadku zachowaj ostrożność i staraj się trzymać rywali na dystans. Staraj się doprowadzić do sytuacji, w której bohatera zaatakuje jeden z nich. Odeprzyj jego atak, zadaj mu kilka ciosów i odskocz zanim do walki dołączy drugi. Kontynuuj w ten sposób, aż rozprawisz się z jednym, a potem drugim rywalem.

Na samym końcu do walki przystąpi łowca nagród Bez Szans, z którym już się mierzyłeś. Ponownie uważaj na momenty, w których ostrzeliwuje bohatera z powietrza (18), a na bliskim dystansie uciekaj przed miotaczem ognia. Pozostawaj w ruchu, blokuj jego ataki i wyprowadzaj własne, kiedy nadarzy się okazja.

Możesz też spróbować zniszczyć jego plecak rakietowy, co ograniczy mobilność wroga. Warto wspomóc się mocami pchnięcia i przyciągnięcia, aby wytrącać rywala z równowagi. Po zwycięstwie w ostatnim pojedynku na arenie pojawi się Modliszka. Wejdź na jej pokład, co zakończy misję i cały rozdział.

Następnie: Star Wars Jedi: Upadły Zakon - Kashyyyk: Tarfful, Maria, Zarośnięta Przełęcz, Kraina Cieni, aparat tlenowy

Spis treści: Star Wars Jedi: Upadły Zakon - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Star Wars Jedi: Upadły Zakon - Zeffo: Grobowiec Miktrulla, przyciąganie, zagadka z magnesami, iglica, Bez Szans (boss)

Zobacz także