Skip to main content

Star Wars Outlaws - Fałszywa Flaga

Infiltrujemy bazę Imperium.

Po długich przygotowaniach w grze Star Wars Outlaws najemniczka Kay Vess może w końcu naprawić statek kosmiczny. Jednocześnie przedstawicielka Szkarłatego Świtu oferuje jej pierwszą misję w przestrzeni kosmicznej.


Na tej stronie:


Odzyskaj ładunek sansanny

Docieramy na lądowisko w Nadziei Jaunty i rozmawiamy z Waką. Wchodzimy do menu ulepszeń i instalujemy nowy napęd w podpisanym slocie na ekranie modyfikacji statku. Po rozmowie z Eleerą wchodzimy na pokład i siadamy za sterami statku. Wykonujemy instrukcje wyświetlone na ekranie, aby wystartować i nauczyć się podstaw pilotażu.

Po zapoznaniu się z kontrolowaniem pojazdu lecimy za znacznikiem do naszego pierwszego celu. Docieramy w pobliże ładunku, gdzie zaatakuje nas kilka pirackich statków. Pokonujemy wrogów i nimi niszczymy skrzynki z ładunkiem. Pozyskujemy łupy, wciskając przycisk interakcji, gdy znajdziemy się blisko nich.

Mając już kontrabandę na pokładzie, lecimy za znacznikiem do imperialnej stacji paliwowej. Po krótkiej rozmowie z kontrolą lotów wlatujemy za myśliwcami do hangaru i oglądamy scenkę. Rozmawiamy z Waką w ładowni, po czym otwieramy drzwi po prawej. Otworzy się luk podwozia, którym zeskakujemy na dół.


Znajdź skarbiec danych

Przekradamy się między towarami i aktywujemy platformę transportową. Chowamy się z jej prawej strony i dotrzymujemy jej kroku. W ten sposób przekradamy się przez hangar, unikając wykrycia przez żołnierzy Imperium. Po zamknięciu się bramy wchodzimy do karty wentylacyjnej po prawej i wychodzimy z drugiej strony szybu. Stajemy na windzie towarowej i wjeżdżamy na górę.

Czekamy, aż dwójka oficerów zniknie za drzwiami korytarza. Następnie za pomocą Nixa odwracamy uwagę szturmowca przy drzwiach i ogłuszamy go. Po pozbyciu się zagrożenia wchodzimy przez drzwi po lewej. W środku znajduje się kolejna dwójka oficerów. Najpierw ogłuszamy osobę na środku, a potem tę po lewej stronie. Mając już świadków z głowy, korzystamy z komputera pod oknem na środku, aby znaleźć lokalizację skarbca danych.


Dotrzyj do skarbca danych

Wychodzimy drzwiami po lewej stornie pomieszczenia i wchodzimy drabiną na górę. Otwieramy szpilką drzwi i wchodzimy na korytarz. Uważamy na dwóch szturmowców i kamerę przed nami. Pozbywamy się wszystkich zagrożeń i otwieramy drzwi po lewej stronie korytarza. Schodzimy drabiną w dół i przechodzimy przez kolejny szyb wentylacyjny. Idziemy po taśmociągu i deaktywujemy pole siłowe przełącznikiem na ścianie. Kontynuujemy odblokowaną teraz drogą.

Po opuszczeniu zaplecza trafimy na pokład patrolowany przez oddział szturmowców. Otwieramy drzwi po lewej i eliminujemy szturmowca oraz technika za nimi. Wchodzimy drabiną wyżej i każemy Nixowi wyłączyć zasilanie. Następnie pozbywamy się żołnierza przy komputerze. Możemy też spróbować zhakować żółty terminal, aby wyłączyć kamery i pola siłowe w dalszej części kompleksu.

Wychodzimy drzwiami po lewej, co zaprowadzi nas znowu na wcześniejszą kładkę. Kiedy patrol szturmowców sobie pójdzie, zeskakujemy na dół i otwieramy drzwi przed nami. Podchodzimy do zadokowanego Tie Fightera i każemy Nixowi aktywować przełącznik po drugiej stronie przepaści. Sprawi to, że myśliwiec się przesunie, a my będziemy mogli na lince przeskoczyć dalej.

Uważamy na latającą obok sondę. Chowamy się za balustradą, a kiedy droid nie będzie patrzył się w naszą stronę, bierzemy rozbieg sprintem i przeskakujemy na drugą stronę [1]. Następnie znowu korzystamy z linki [2] i chwytamy się żółtych krat [3]. Przechodzimy dalej w prawo po gzymsach [4], aż będziemy mogli bezpiecznie zejść na ziemię.

Każemy Nixowi rozproszyć szturmowca, szybko przeskakujemy na lince na drugi balkon i ogłuszamy żołnierza. Następnie otwieramy drzwi na końcu i wchodzimy do pomieszczenia. Korzystamy z konsoli po lewej stronie i oglądamy scenkę. Wybieramy, czy chcemy wrobić Świt czy Pyke’ów - jak zawsze, na szali stoi podwyższenie sobie reputacji u jednej frakcji oraz obniżenie jej u drugiej. Na potrzeby tego poradnika wybraliśmy wrobienie Pyke’ów


Odeskortuj Bosnoka ze stacji

Zgodnie z instrukcją poznanego Bosnoka aktywujemy windę towarową konsolą pod oknem, a następnie wychodzimy z pomieszczenia tą samą drogą, którą przyszliśmy. Czekamy, aż grupa żołnierzy sobie pójdzie, a następnie aktywujemy platformę transportową. Podobnie jak to zrobiliśmy na początku misji, chowamy się za platformą i niezauważeni kierujemy się do wyjścia.

Drogę zablokuje pole siłowe. Wchodzimy do pomieszczenia po prawej stronie i korzystamy z konsoli, aby odblokować wyjście. Wychodzimy z drugiej strony i ponownie chowamy się za platformą, aby uniknąć wykrycia przez szturmowców. Na naszej drodze staną kolejna zamknięta brama. Otwieramy drzwi po prawej stronie, eliminujemy żołnierza i korzystamy z konsoli.

Wychodzimy otwartymi teraz drzwiami na zaplecze i schodzimy po drabinie niżej. Idziemy do końca platformy i wchodzimy do szybu wentylacyjnego na ścianie. Atakujemy przesłuchujących Bosnoka żołnierzy za pomocą naszego blastera. Uważamy na próbę uruchomienia alarmu - zauważymy ją po ikonce dzwonka nad głową przeciwnika. Po chwili pojawi się kilku kolejnych żołnierzy. Możemy wykorzystać wybuchające beczki, aby szybko się ich pozbyć.

Pokonawszy zagrożenie Bosnok otworzy przed nami kratę, umożliwiającą oddanie strzału w świecący na żółto generator. Usunie to pole siłowe przed nami i pozwoli przejść na drugą stronę kolejnego szybu wentylacyjnego. W kolejnym pomieszczeniu kontrolnym korzystamy z konsoli pod oknem i przywołujemy platformę transportową. Następnie skręcamy w otwarte teraz drzwi po prawej i wchodzimy po drabinie na górę.

Otwieramy drzwi po prawej, chowamy się za skrzyniami i pozwalamy szturmowcom przebiec obok nas. Z pomocą Nixa ogłuszamy żołnierza przed drzwiami i przechodzimy przez nie. W kolejnym pomieszczeniu najpierw ogłuszamy oficera przed nami, a następnie przy wsparciu Nixa zwabiamy szturmowca z dala od drzwi i jego także eliminujemy. Teraz pozostał ostatni żołnierz przy oknach - pozbywamy się go i korzystamy z konsoli.

Aktywujemy protokół ewakuacji oraz zatwierdzamy dostawę ładunku. Wychodzimy przez drzwi wcześniej pilnowane przez szturmowca i po drabinie zjeżdżamy na dół. Otwieramy zamek dużej bramy i wracamy do hangaru. Przebijamy się w pobliże Śmiałka. Chwytamy ciężki blaster ze skrzyń i eliminujemy kolejnych szturmowców nacierających w naszą stronę. Karabin jest na tyle silny, że wystarczy jeden strzał w głowę do powalenia przeciwnika.

Bronimy się, dopóki Waka nie otworzy platformy załadunkowej statku. Kiedy to zrobi, wbiegamy do środka pojazdu, co uruchomi scenkę. Tutaj przyjdzie nam walczyć z kilkoma myśliwcami. Eliminujemy zagrożenie w walce powietrznej, a następnie podlatujemy do satelity i przytrzymujemy klawisz interakcji, aby wymazać nasz poziom poszukiwania.

Kiedy będziemy już bezpieczni two wracamy na planetę Toshara i lądujemy koło Mirogany. Rozmawiamy z Waką i Bosnokiem na lądowisku, a następnie udajemy się do baru porozmawiać z Eleerą. Po tej rozmowie misja zakończy się, a my będziemy rozpocząć następną - Wrak.

Następnie: Star Wars Outlaws - Wrak

Spis treści: Star Wars Outlaws - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Star Wars Outlaws - Nowe Sztuczki

Zobacz także