Star Wars Outlaws - Inżynier Droidów
Poszukujemy starego znajomego Kay.
Przyszła kolej, aby najemniczka Kay Vess w grze Star Wars Outlaws zrekrutowała ostatniego członka załogi do wielkiego napadu. Jest nią specjalista od droidów, a przy okazji jej stary przyjaciel, którego znajdziemy na planecie Akiva.
Na tej stronie:
- Dostań się do bazy
- Znajdź Gedeeka w głębi placówki
- Wyłącz zasilanie wieżyczki
- Ucieknij z bazy
Dostań się do bazy
Zaczynamy oczywiście od wykonania hiperskoku na planetę Akiva. Zbliżamy się do planety i lądujemy w mieście. Jaylen i ND-5 sugerują, aby Kay rozpoczęła poszukiwania Gedeeka od wizyty u szefa lokalnego syndykatu, Surata Nuata. Udajemy się za znacznikiem do kantyny i rozmawiamy z barmanem. Ten skieruje nas na zaplecze, gdzie rozmawiamy z Suratem.
Szef półświatka powie nam, że Gedeek został zmuszony do pracy na rzecz imperium i znajduje się najpewniej w pobliskiej imperialnej bazie. Wychodzimy z miasta, wsiadamy na nasz ścigacz i jedziemy tam za nawigacją. Po dotarciu do punktu orientacyjnego natychmiast znowu wsiadamy na motocykl i objeżdżamy bazę od lewej strony. Znajdujemy odpływ rury kanalizacyjnej i wchodzimy na teren bazy za pomocą kratki wentylacyjnej.
Wewnątrz każemy Nixowi zdetonować dwie beczki gazu, najpierw tę bliżej nas [1], a zaraz potem dalszą [2]. Korzystając z utworzonej zasłony dymnej, przekradamy się obok zdezorientowanych przeciwników i wchodzimy po schodach na mury bazy. Na górze używamy ponownie Nixa do rozproszenia i ogłuszenia dwóch szturmowców, po czym odwracamy się i wchodzimy po drabinie, a potem przez kratkę wentylacyjną do środka.
Znajdź Gedeeka w głębi placówki
Teraz czeka nas dość trudny etap, wymagający być może kilku podejść. Musimy przekraść się do otwartych drzwi po przeciwnej stronie pomieszczenia, unikając przy tym wykrycia i podniesienia alarmu. Przede wszystkim należy uważać tu na żołnierza przy konsoli po drugiej stronie kamery, który co jakiś czas się odwraca, a także oficera w pobliżu dwóch szturmowców, który chodzi w prawo i lewo przed biurkiem.
Na dole trafimy na dwóch szturmowców, których rozproszyć możemy za pomocą Nixa, a potem po cichu wyeliminować. Za rogiem czeka także trzeci, uzbrojony w blaster maszynowy, który może nam sprawić nieco więcej problemów. Po pokonaniu ich skręcamy w lewo i przechodzimy przez drzwi. Ogłuszamy kolejnego imperialnego i korzystamy z komputera, aby wyłączyć kamerę monitoringu. Następnie wchodzimy do kolejnego, oświetlonego na fioletowo pomieszczenia.
Przekradamy się przez pomieszczenie, trzymając się prawej strony, a następnie przechodzimy przez drzwi na końcu. Trafimy do niewielkiego pokoju, gdzie wzywamy windę i zjeżdżamy w dół. Drogę zablokuje nam pole siłowe, ale będziemy mogli się przecisnąć szybem wentylacyjnym na ścianie. Będąc na zapleczu, zjeżdżamy linką niżej i przeskakujemy po kratach i uchwytach na przeciwną stronę przepaści. Przechodzimy do końca platformy i przechodzimy przez kratkę wentylacyjną.
Wyłącz zasilanie wieżyczki
W kolejnym pomieszczeniu zaatakuje nas wieżyczka obrony. Przekradamy się w stronę pola siłowego, a następnie prosimy Nixa, aby przełączył przycisk po drugiej stronie bariery. Kiedy to zrobi, pole siłowe wyłączy się, a my wjeżdżamy winą na górę. Przełączamy dźwignię i czekamy na przyjazd skrzynki transportowej.
Kiedy się pojawi, to każemy Nixowi ponownie przełączyć dźwignię, a samemu chwytamy się skrzynki i bezpiecznie przejeżdżamy na drugą stronę pomieszczenia. Po dotarciu do pomieszczenia kontrolnego korzystamy z terminala, aby wyłączyć wieżyczkę. Możemy też zbadać okrągły pulpit, aby dowiedzieć się więcej o powodach uwięzienia Gedeeka.
Tak czy inaczej, wyłączenie systemu obrony pozwoli nam skorzystać z windy, którą wjeżdżamy na górę. Dotrzemy w końcu do warsztatu poszukiwanego specjalisty. Możemy zebrać z niego nieco przydatnych zasobów, a następnie przechodzimy przez niewielkie drzwi w rogu pomieszczenia. Oglądamy scenkę.
Ucieknij z bazy
Po rozmówieniu się z Gedeekiem czekamy, aż otworzy on duże drzwi i idziemy dalej. Podążamy korytarzem, aż trafimy do pomieszczenia z oddziałem szturmowców. Eliminujemy ich, po czym otwieramy niewielkie drzwi w rogu i wchodzimy po drabinie.
Przebijamy się przez kolejne pomieszczenia pełne wrogów, a na koniec wjeżdżamy windą na górę i wychodzimy z bazy po przejściu przez długi korytarz i balkon. Po oddaleniu się od budynku i rozmowie z ND-5 misja zakończy się, a na jej miejsce rozpocznie się kolejna - Viper.
Następnie: Star Wars Outlaws - Viper
Spis treści: Star Wars Outlaws - Poradnik, Solucja
Poprzednio: Star Wars Outlaws - Przysługa dla Jabby