Skip to main content

Star Wars Outlaws - Półświatek

Pierwsze zadanie na nowej planecie.

Po ucieczce z rodzinnego Canto Bight w grze Star Wars Outlaws najemniczka Kay Vess dostaje pierwsze poważne zlecenie, polegające na okradnięciu lokalnego bossa mafii Goraka. W tym celu musi zakraść się do bazy syndykatu Pyke’ów.


Na tej stronie:


Dostań się do bazy Goraka

Po wyjściu z baru i wysłuchaniu rozmowy z nieznanym zleceniodawcą udajemy się za znacznikiem do wskazanego obszaru. Strażnicy przy bramie oczywiście nas nie wpuszczą. Zamiast tego skręcamy w uliczkę po prawej i wchodzimy do szybu wentylacyjnego. Wychodzimy po drugiej stronie.

Zaraz po wyjściu powinniśmy zauważyć dwóch strażników patrolujących teren. Początkowo ostrożnie za nimi podążamy i schodzimy schodami w dół. Po zejściu na sam dół skręcamy za skrzynie po naszej lewej i w ten sposób ukryci idziemy dalej prosto w głąb bazy. Czekamy, aż droga będzie wolna i szybko podchodzimy do kraty przed nami, po której się wspinamy.

Wchodzimy na balkon i za pomocą szpilki otwieramy drzwi w głębi, a następnie przechodzimy szybem wentylacyjnym na drugą stronę. Schodzimy na dół i przywołujemy turbowindę przyciskiem na filarze. Wracamy na górę, przeskakujemy po przywołanej windzie i każemy Nixowi aktywować kolejny przycisk na końcu metalowego podestu. Sprowadzi to kolejną windę, na po której możemy dostać się do kraty na ścianie i wspiąć wyżej.

Wchodzimy do pękniętej rury i idziemy nią prosto. Przed wentylatorem skręcamy w lewą odnogę, prosimy Nixa, aby otworzył przesłonę przed nami i strzelamy z blastera w urządzenie w środku. To zatrzyma wentylator, a my będziemy mogli kontynuować. Idziemy dalej rurą, aż dotrzemy do drzwi, przez które przechodzimy. Za pomocą linki z hakiem przeskakujemy na drugą stronę skarpy i wspinamy się po drabinie.


Wyłącz barierę energetyczną

Dotrzemy do dużego obszaru będącego główną częścią bazy Pyke’ów. Naszym celem jest zniszczenie dwóch generatorów zasilających pole siłowe chroniące wejście od wieży - są podłączone żółtymi kablami. Możemy się przekraść lub przebić się siłą, chociaż to drugie rozwiązanie będzie trudniejsze.

Pierwszy generator znajduje się przy dużym kominie wentylacyjnym. Możemy go zniszczyć wysyłając Nixa, aby zdetonował stojącą w pobliżu beczkę. Drugi znajduje się na dachu całkiem blisko bariery. Możemy spróbować wyłączyć go po cichu, przekradając się obok strażników, lub za pomocą celnego strzału z blastera. Tak czy inaczej, po wyłączeniu pola siłowego otwieramy drzwi do wieży szpilką i wchodzimy do środka.

Przechodzimy przez lobby i wjeżdżamy na górę windą na końcu. Korzystamy z komputera przy dużym stole, aby odzyskać interesujące nas dane. Hakujemy też terminal, aby odszyfrować zakodowany plik.


Ucieknij z bazy

Po obejrzeniu krótkiej scenki zostaniemy zaatakowani. Pokonujemy strażników i otwieramy szpilką zablokowane drzwi windy. Przeskakujemy na kraty i wspinamy się po nich na górę, a potem chwytamy się krawędzi i wchodzimy do szybu wentylacyjnego. Przechodzimy nim dalej, a po wyjściu z drugiej strony czeka nas kolejne starcie ze strażnikami. Zabijamy ich lub omijamy, a następnie wchodzimy do kolejnego szybu wentylacyjnego po drugiej stronie pomieszczenia.

Po wyjściu z drugiej strony przeskakujemy na lince na kraty po drugiej stronie mostu i schodzimy na dół. Schodzimy nimi na dół, a potem znowu linką schodzimy w dół urwiska. Idziemy do końca kamiennej ścieżki, aż trafimy na lądowisko przed wejściem do miasta. Kiedy tam dotrzemy, to będziemy już bezpieczni.

Wracamy do Danki w barze i poznajemy tajemniczego zleceniodawcę. Tutaj też przyjdzie nam dokonać pierwszego ważnego wyboru w grze. Musimy powiedzieć o zdrajcy w szeregach Pyke’ów Eleerze albo przekazać te informacje Gorakowi. W ten sposób poprawimy swoją reputację u Szkarłatnego Świtu albo w Syndykacie, ale jednocześnie pogorszymy ją u przeciwnej strony.

Tak czy inaczej, po dokonaniu wyboru misja zakończy się, a my będziemy mogli podjąć się kolejnej misji głównej: Nowe Sztuczki.

Następnie: Star Wars Outlaws - Nowe Sztuczki

Spis treści: Star Wars Outlaws - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Star Wars Outlaws - Prolog, Pałac Sliro

Zobacz także