Skip to main content

Star Wars Outlaws porzuca ulubioną mechanikę Ubisoftu. Niektórzy grali już w demo

Raczej nie każdy będzie tęsknił.

Wygląda na to, że Star Wars Outlaws będzie dla Ubisoftu swego rodzaju rewolucją - przynajmniej pod względem kontrukcji otwartego świata. Reżyser kreatywny projektu potwierdził, że w grze nie znajdziemy żadnej wieży, która pozwoliłaby nam odkryć mapę.

Wieści przekazał Brian Shea - dziennikarz z Game Informer, który miał już okazję porozmawiać z deweloperami i zagrać w wersję demonstracyjną gry. „Jeśli chodzi o Star Wars Outlaws: zapytałem bezpośrednio dyrektora kreatywnego, czy w otwartym świecie będą wieże, z pomocą których odsłonimy mapę. Odpowiedział, że ich nie będzie” - napisał Shea na platformie X.

Zamiłowanie Ubisoftu do wysokich wież, masztów czy radiostacji, ze szczytu których główny bohater odkrywa większy fragment lokacji, wyrosło już na mema wśród społeczności fanów Assassin's Creed i Far Cry. Wypada jednak zauważyć, że mechaniki nie dodano do Prince of Persia: The Last Crown, choć perspektywa była pewnie bardzo kusząca.

Wracając jednak do Outlaws - wspinanie się po kosmicznych wieżach nie miałoby zapewne zbyt wiele sensu, biorąc pod uwagę, że w uniwersum Star Wars znajdziemy masę lepszych sposobów na wzbicie się w powietrze i odsłonięcie mapy.

Zobacz na YouTube

Wieże nie były jedynym tematem poruszonym przez dziennikarza. Dowiedzieliśmy się też, że miasta w Star Wars Outlaws (a przynajmniej te pokazane w demie) zostały zaprojektowane w taki sposób, aby ich najważniejsze punkty były blisko siebie. „Bardzo skupiamy się na zapewnieniu wrażenia gęstego, ruchliwego miasta” - wyjaśnił Julian Gerighty, wspomniany wcześniej reżyser.

Star Wars Outlaws ukaże się na PC i konsolach obecnej generacji już 30 sierpnia tego roku. Osoby, które zdecydują się na zakup jednego z bogatszych wydań gry - Gold Edition lub Ultimate Edition - będą mogły liczyć na 3 dni wcześniejszego dostępu, a więc zagrają już od 27 sierpnia.

Zobacz także