Star Wars Outlaws - Prawda
Pozyskujemy kody dostępu Slira.
W czasie przechodzenia kampanii fabularnej gry Star Wars Outlaws, Kay Vess jest na ostatniej prostej w celu wykonania wielkiego skoku na pałac Sliro. Finalnym krokiem będzie zdobycie kodów mafioza, które pozwolą włamać się do skarbca.
Na tej stronie:
- Włam się na stację
- Zakradnij się do centrum pozyskiwania danych
- Znajdź kody bezpieczeństwa Slira
Włam się na stację
Kierujemy się za znacznikiem w pobliże jeziora Amari i rozmawiamy z Riko przy statku. W tym momencie dotrzemy do punktu bez powrotu - jeśli zdecydujemy się teraz rozpocząć misję, to nie będziemy mogli powrócić do otwartego świata i przyjmować zleceń oraz zadań pobocznych do momentu ukończenia wątku głównego. Kiedy będziemy gotowi, wybieramy rozpoczęcie misji po lewej stronie.
Po obejrzeniu kolejnej scenki podążamy za Riko. Po podejściu do platformy transportowej aktywujemy ją i ukrywamy się za nią, aby przejść dalej i uniknąć wykrycia. Następnie wraz z Riko podchodzimy do drzwi i czekamy aż matka Kay je zhakuje.
Po otwarciu drzwi i przejściu na drugą stronę podchodzimy do okna i każemy Nixowi wyłączyć zasilanie za pomocą przycisku na ścianie. To wyłączy kamerę, a my będziemy mogli podejść do kolejnej dużej bramy i otworzyć ją za pomocą naszej szpilki danych. W następnym pomieszczeniu ogłuszamy oficera przy komputerze i hakujemy terminal, aby otworzyć drzwi i przesunąć platformy transportowe.
Czekamy, aż szturmowiec i kamera nie będą patrzeć się w naszą stronę i przemykamy przez korytarz do drzwi naprzeciwko. Wskakujemy do kanału serwisowego i idziemy prosto aż do trafienia na kraty. Wówczas wspinamy się z powrotem na górę, pozbywamy się strażników i znowu zeskakujemy do kanału, po czym schodzimy pod ziemię dziurą w podłodze. Wejdziemy do tunelu wentylacji, którym idziemy aż do końca.
Zakradnij się do centrum pozyskiwania danych
Na zapleczu stacji przeskakujemy na lince na kraty przed nami i wspinamy się na samą górę. Po dotarciu do zamkniętego pomostu każemy Nixowi otworzyć dwie przesłony i strzelamy w znajdujące się tam cewki pociskiem jonowym naszego blastera. W ten sposób otworzymy pomost i będziemy w stanie wspiąć się na drabinę po drugiej stronie przepaści. Po wejściu na górę przechodzimy przez szyb wentylacyjny na ścianie na końcu.
Trafimy do ciemnego korytarza, gdzie odnajdujemy kolejny szyb wentylacyjny, którym wrócimy do głównej części stacji. Konkretnie trafimy do pomieszczenia kontroli, z którego wyjdziemy drzwiami na prawo. Teraz będziemy musieli przekraść się przez dość duży kompleks, unikając wykrycia przez obracające się droidy Viper. Poszukiwany terminal zawierający dane, które musimy usunąć, znajduje się niemal dokładnie po przeciwnej stronie pomieszczenia od punktu startowego.
Warto zauważyć, że podczas przechodzenia przez pomieszczenie zauważenie przez wrogów nie oznacza automatycznie przegranej. Wrogowie się nie odradzają i przy odrobinie wprawy możemy udaremnić ich próby uruchomienia alarmu, strzelając szybko we wroga z ikoną dzwonka nad głową. Można więc spróbować ich wszystkich wyeliminować, aby swobodnie przemieszczać się po serwerowni. Droidy Viper natomiast działają jak kamery i jeśli znajdziemy się w ich zasięgu widzenia, to od razu wywołają alarm.
Tak czy inaczej, po wymazaniu danych droidów wsiadamy do windy i wjeżdżamy na górę. Czekamy, aż oficer i jeden ze szturmowców oddalą się, po czym przekradamy się do pomieszczenia kontrolnego po prawej. Wewnątrz pozbywamy się oficera i szturmowca, a następnie przechodzimy przez tunel wentylacyjny. Idziemy do końca ciemnego korytarza i wychodzimy z drugiej strony następną wentylacją, do której zamek będziemy musieli otworzyć szpilką.
Znajdź kody bezpieczeństwa Slira
Podążamy dalej tunelami wentylacji, w międzyczasie oglądając dość długą scenkę przerywnikową. Wyjdziemy w pobliżu kajuty Slira. Podchodzimy do okna po lewej i prosimy Nixa, aby otworzył drzwi przełącznikiem na ścianie. Po wejściu do środka jeszcze raz każemy naszemu towarzyszowi przytrzymać jedną z dźwigni, podczas gdy my przesuwamy drugą. Wyłączy to pole siłowe na środku, a my niszczymy generator znajdujący się za nim.
Dzięki temu uda nam się wejść do kajuty mafioza. Hakujemy terminal po prawej, aby uzyskać dostęp do poszukiwanych kodów. Po tym wychodzimy z pomieszczenia i przechodzimy przez otwarte teraz drzwi na końcu korytarza. Trafimy na mostek, gdzie będziemy musieli zhakować komputer pod głównym punktem dowodzenia.
Po usunięciu danych wchodzimy na balkon po lewej stronie mostka i przechodzimy przez drzwi. Schodzimy na dół i ogłuszamy strażnika, a następnie przechodzimy przez kolejne drzwi naprzeciwko schodów, którymi tu zeszliśmy. Przechodzimy przez kanał wentylacyjny w pomieszczeniu. Po wyjściu z drugiej strony przechodzimy do dużego lobby. Chowamy się za transporterem ze skrzyniami i wchodzimy na górę po drabinie za windami.
Przechodzimy przez drzwi na balkonie, co zabierze nas do pomieszczenia z mapą planety. Omijamy okrągłą konsolę i schodzimy niżej przez kartę wentylacyjną w podłodze. Podążamy dalej szybem, aż wyjdziemy w dalszej części stacji. Otwieramy drzwi na końcu korytarza i przeskakujemy na lince na filar. Wchodzimy wyżej i przechodzimy na przęsło po prawej. Dochodzimy do końca i zjeżdżamy na lince. Docieramy do końca balkonu i przechodzimy przez kolejne duże drzwi, obok których stoi mały pojemnik.
Przechodzimy przez kolejny tunel wentylacyjny między dwiema platformami transportowymi, wspinamy się na drabinę i wychodzimy następnym tunelem. Zjeżdżamy na lince niżej, po czym chwytamy się uchwytów na wyrzutni i przechodzimy w lewo. Zeskakujemy na balkon po lewej i schodzimy jeszcze niżej po linie. Na dole spotykamy się z Riko i przechodzimy przez korytarz do hangaru.
Będąc już w hangarze podążamy za matką Kay, aż ta doprowadzi nas do statku kosmicznego, którym odlatujemy. Trafimy z powrotem do kantyny w Canto Bight gdzie oglądamy filmik i rozmawiamy ze wszystkimi towarzyszami. Kiedy będziemy gotowi, aby kontynuować, to rozmawiamy z ND-5. Wówczas rozpocznie się ostatnia misja w grze - Skok.
Następnie: Star Wars Outlaws - Skok
Spis treści: Star Wars Outlaws - Poradnik, Solucja
Poprzednio: Star Wars Outlaws - Spuścizna