Skip to main content

Star Wars Outlaws - Prolog, Canto Bight

Pierwsza część prologu.

Zaczynając nową grę w Star Wars Outlaws po skonfigurowaniu opcji dostępności od razu wskakujemy do zabawy. Początkowy etap gry zabiera nas na planetę Canto Bight, gdzie główna bohaterka Kay realizuje swój plan kradzieży pieniędzy, aby opuścić rodzinne strony.


Na tej stronie:


Napraw szpilkę danych w sklepie Preebana, zbierz pieniądze

Zaczynamy w pokoju Kay na strychu baru. Możemy zbadać różne przedmioty w pomieszczeniu, po czym wychodzimy przez drzwi i schodzimy na dół. Rozmawiamy z barmanem i oglądamy scenkę przerywnikową, po czym wychodzimy na zewnątrz. Idziemy w stronę znacznika aż trafimy do warsztatu Preebana. Rozmawiamy z kosmitą, który zgodzi się naprawić szpilkę za 100 kredytów.

Pieniądze możemy zdobyć na kilka sposobów. Najłatwiejszym z nich jest wysyłanie Nixa, aby okradał policjantów w hełmach i pelerynach. Należy jednak pamiętać, że aby kradzież się powiodła, musimy w odpowiednim momencie wcisnąć wyświetlony na ekranie przycisk (o ile nie włączyliśmy w opcjach automatycznych akcji Nixa).

W górnej części miasta znajdziemy także mężczyznę siedzącego przed jednym z warsztatów. Zdradzi on Kay, że na pobliskim tablecie (leżącym na stole zaraz obok) zapisane są informacje o tym, który koń wygra ustawiony wyścig. Dzięki temu możemy obstawić gonitwę w Pękniętym Kopycie i zgarnąć pewną wygraną. Należy dokładnie przeczytać i zapamiętać cechę charakterystyczną wierzchowca, ponieważ ta zawsze jest generowana losowo.

W końcu możemy także rozejrzeć się po okolicy, gdzie znajdziemy nieco leżących samotnie woreczków z kredytami - zwykle będziemy potrzebowali pomocy Nixa, aby je zdobył. Chociaż w tym momencie potrzeba nam 100 kredytów, to warto wykorzystać sytuację i zdobyć ich dwukrotnie więcej: kolejne 100 przyda nam się w dalszej części prologu. Tak czy inaczej, po zebraniu funduszy wracamy do Preebana i opłacamy naprawę szpilki.


Znajdź sposób na dostanie się do klubu Tarsus

Po naprawieniu szpilki podążamy za znacznikiem do wejścia do klubu. Bramkarze przed wejściem naturalnie nas nie wpuszczą, dlatego musimy znaleźć inną drogę do środka. Idziemy w lewo do bocznej alejki, po czym wchodzimy do garażu przez uchyloną bramę.

Wchodzimy w interakcję z zamkiem drzwi. Mini-gra w otwieranie zamków jest dość prosta. Musimy posłuchać rytmu, jaki wystukuje zamek, po czym rytmicznie wcisnąć przycisk akcji, kiedy zaświeci się żółta lampka po prawej. Po wejściu na podwórko za pomocą linki wspinamy się na metalowy obiekt, po czym po gzymsach przeskakujemy w prawo.

Po chwili zeskakujemy na dół i każemy Nixowi otworzyć drzwi przełącznikiem wewnątrz pomieszczenia. Przechodzimy przez ubikację i wchodzimy do głównej części klubu. Zaczniemy na galerii nad parkietem. Skręcamy w prawo i schodzimy po schodach na dół. Obchodzimy scenę od prawej strony, gdzie zatrzyma nas ochroniarz. Dajemy mu łapówkę w wysokości 100 kredytów i idziemy dalej.

Przechodzimy przez drzwi i wchodzimy na górę, a potem przez drzwi po lewej. Nokautujemy strażnika zgodnie z instrukcją wyświetloną na ekranie i wchodzimy do biura. Otwieramy zamek przy drzwiach z kraty i zabieramy nasz łup z regału. Zaraz potem pojawią się strażnicy. Zabijamy ich i uciekamy drzwiami po lewej.

Uciekamy alejką po schodach w górę i wspinamy się na rampę na końcu. Przebijamy się przez budynek jedyną dostępną drogą, unikając strażników lub z nimi walcząc, a na końcu wchodzimy do szybu wentylacyjnego. Po wyjściu z drugiej strony uciekamy po dachach w stronę znacznika, aż dotrzemy z powrotem do Pękniętego Kopyta. Wchodzimy do swojego pokoju na poddaszu i oglądamy scenkę.


Spotkaj się z załogą

Po wyjściu z baru zobaczymy przed nami strażników. Skręcamy w alejkę po lewej i powoli przekradamy się przez podwórka w stronę centrum miasta. Wchodzimy na śmietnik i po gzymsach na dach. Przeskakujemy po kolejnych dachach, a potem z pomocą linki na garaż. Zeskakujemy na dół po prawej i przechodzimy między rurami.

Idziemy dalej uliczkami, aż trafimy na najemników, którzy nas zatrudnili. Oglądamy scenkę, po której skończy się pierwsza część prologu, a my udamy się do pałacu Sliro.

Następnie: Star Wars Outlaws - Prolog, Pałac Sliro

Spis treści: Star Wars Outlaws - Poradnik, Solucja

Zobacz także