Skip to main content

Star Wars Outlaws - Rusznikarka, Ucieczka

Ulepszamy blaster i uwalniamy poszukiwaną osobę z fabryki.

Po zapoznaniu się z sytuacją na planecie Kajimi w grze Star Wars Outlaws, Kay Vess od razu zabiera się do realizacji planu uwolnienia włamywaczki Ank. Ta, jak się okazuje, przetrzymywana jest w fabryce należącej do Ashigów.


Na tej stronie:


Rusznikarka

Pierwsze zadanie z dwóch jest bardzo krótkie i proste. Udajemy się na nasz statek i rozmawiamy z ND-5 czekającym przy stole warsztatowym. Następnie używamy zdobytych przez niego komponentów, aby zamontować w naszym blasterze trzeci rodzaj strzału - potężny pocisk energetyczny. Na tym to zadanie zakończy się, a my rozpoczniemy właściwą kolejną misję główną.


Ucieczka - Zinfiltruj fabrykę broni

Udajemy się za nawigacją do kantyny Refektarz Domaka, wchodzimy na piętro i rozmawiamy z Krisk oraz Q’irą. Przedstawią nam one plan obalenia królowej Ashigów i jednocześnie uwolnienia poszukiwanej przez nas Ank. Po obejrzeniu scenki udajemy się na plac bramy wjazdowej i wsiadamy na nasz ścigacz. Jedziemy do końca tunelu.

Skręcamy w prawo i przeciskamy się przez dziurę w murze. Po trafieniu do wnętrza fabryki skręcamy w lewo i przeskakujemy za pomocą linki na podest naprzeciwko. Następnie korzystamy z pocisków jonowych blastera, aby pozbyć się droida patrolującego okolicę.

Korzystamy z gzymsów i krat wentylacji, aby przedostać się na balkon widoczny przed nami. Uważamy, bo wentylatory będą co jakiś czas się włączać i mogą zdmuchnąć nas w przepaść. Po drugiej stronie ogłuszamy strażnika patrolującego teren, omijamy kamerę monitoringu i otwieramy pomarańczowe drzwi.

Wspinamy się na kratę dzielącą pomieszczenie, a następnie wchodzimy do dużego szybu wentylacji, przechodząc pod uszkodzonym wentylatorem. Idziemy do końca tunelu i zeskakujemy w dół przez dziurę w podłodze. Wyjdziemy z drugiej strony kraty - przeskakujemy po żółtym generatorze i po gzymsach wspinamy się na platformę naprzeciwko nas, gdzie ponownie zeskakujemy przez otwór w podłodze.

Trafimy do kolejnego szybu wentylacyjnego, gdzie idziemy przed siebie jedyną dostępną drogą. Wychodzimy przez drzwi serwisowe i eliminujemy pilnującego obszaru strażnika. Wspinamy się na rury obok, a następnie po kratach wyżej i przesuwamy się w stronę platformy nad nami. Zeskakujemy na nią i prosimy Nixa, aby aktywował przełącznik po drugiej stronie. Wyłączy to wentylator pod nami, a my będziemy mogli wejść do szybu i przejść w głąb fabryki.


Pomóż Ank uciec z fabryki

Na końcu szybu spadniemy na dół i wreszcie znajdziemy Ank. Włamywaczka poprosi nas, abyśmy przynieśli jej ważny przedmiot z szatni. Otwieramy pomarańczowe drzwi w pomieszczeniu i idziemy dalej. Trafimy do dużej sali, gdzie walczymy z przeciwnikami lub się przekradamy, po czym otwieramy szpilką zamek w zielonej bramie. Podążamy dalej korytarzem, aż dotrzemy do szatni. Obezwładniamy wroga i podnosimy talizman Ank z parapetu.

Po chwili włamywaczka rozpocznie swoją ucieczkę. Otwieramy zielone drzwi w szatni i zeskakujemy na dół przez dziurę w platformie. Skręcamy w lewo i przechodzimy tunelem w oświetlonej na czerwono części pomieszczenia. Zeskakujemy niżej i strzelamy w cewkę na ścianie. Chwytamy się pojemnika, który wyjedzie zza bariery energetycznej, po czym dojeżdżamy na nim do platformy po drugiej stronie przepaści.

Pozbywamy się wrogów i zjeżdżamy na lince niżej. Przeskakujemy na drugą stronę przepaści i wspinamy się na platformę przed nami. Kierujemy się w stronę bariery blokującej drogę Ank. Musimy zniszczyć dwa generatory: pierwszy znajduje się za zasłoną - tutaj prosimy o pomoc Nixa - a drugi za pomarańczową skałą z lewej. Tę zniszczymy za pomocą strzału energetycznego blastera.

Po utorowaniu drogi towarzyszce walczymy z kolejną falą wrogów i stajemy na windzie. Ta w połowie się zatrzyma, a my będziemy przez chwilę musieli bronić się przed nadciągającymi przeciwnikami. Idziemy dalej jedyną dostępną drogą. Przy długim podeście eliminujemy nadchodzących wrogów, a po pozbyciu się wszystkich przechodzimy przez dwie pary drzwi na końcu.

Przebijamy się przez ostatnich wrogów i rozmawiamy z Ank. Po rozmowie podążamy za znacznikiem i opuszczamy fabrykę broni. Wsiadamy na motocykl i wracamy do miasta. Na tym zadanie zakończy się, a w jego miejsce rozpoczniemy kolejne - Rój

Następnie: Star Wars Outlaws - Rój

Spis treści: Star Wars Outlaws - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Star Wars Outlaws - Włamywaczka

Zobacz także