Skip to main content

Star Wars Outlaws - Spuścizna

Ratujemy ND-5.

Kiedy Kay Vess w grze Star Wars Outlaws szykuje się do opuszczenia planety Akiva, nagle okazuje się, że jej kompanowi, staremu droidowi ND-5, zaczyna szwankować źródło zasilania. Specjalista od droidów Gedeek stwierdza, że trzeba jak najszybciej znaleźć część zapasową.


Na tej stronie:


Dotrzyj do fabryki droidów

Zaczynamy w porcie kosmicznym w Myrze, gdzie wsiadamy do kabiny statku i oglądamy scenkę. Po obejrzeniu przerywnika podchodzimy do stołu warsztatowego i montujemy w naszym blasterze nową modyfikację, jaką dał nam Gedeek. Następie kierujemy się za znacznikiem do sklepu Temmina w Uliczce Rzemieślników. Oglądamy kolejny przerywnik, a mechanik wpuści nas do katakumb pod miastem, gdzie znajdziemy przejście do starej fabryki.

Początkowo podążamy prosto tunelem, a na pierwszym skrzyżowaniu skręcamy schodami po lewej na dół. Przechodzimy przez dalszą część podziemi i po dotarciu do ślepego zaułka używamy strzału energetycznego blastera, aby przebić się przez zaznaczoną na czerwono skałę i przejść dalej.

W kolejnym pomieszczeniu przeciskamy się pomiędzy wąskimi kratami i po dużej kracie wspinamy się na balkon nad nami. Zrzucamy Gedeekowi i ND-5 drabinę, po której będą mogli do nas dołączyć. Następnie Gedeek swoim przecinakiem fuzyjnym wytnie nam przejście w kracie, którym będziemy mogli przedostać się dalej.

Prosimy Nixa, aby otworzył nam przesłonę przy drzwiach, po czym strzelamy pociskiem jonowym w cewkę za nią. To otworzy drzwi i towarzysze będą mogli do nas dołączyć. Czekamy aż Gedeek spróbuje uruchomić windę, a kiedy się to nie uda, stworzy dla nas kolejne przejście. Schodzimy na dół po rusztowaniu w szybie windy, aż trafimy na terminal zasilania. Używamy go, aby nasi kompani mogli zjechać na dół. W międzyczasie przez chwilę bronimy się przed dzikimi stworami wychodzącymi z dziur w ścianach.

Przed kolejnymi dużymi drzwiami ND-5 ulegnie awarii i przypadkiem zniszczy włącznik drzwi. Wspinamy się na pomost (da się go złapać) i skręcamy w lewo. Otwieramy półzamknięte drzwi, po czym wycinamy sobie przejście w kracie. Wskakujemy do małego tunelu przez dziurę w podłodze i przecinamy kolejną kratę.


Otwórz bramę

Po wyjściu z drugiej strony każemy Nixowi wcisnął przycisk otwierający główną bramę, natomiast sami obracamy się w lewo i otwieramy szpilką danych mniejsze drzwi, które pozwolą powrócić nam do ND-5 i Gedeeka. Oglądamy scenkę i kontynuujemy razem przeprawę. Przed główną bramą fabryki zeskakujemy w dół obok mostu i przechodzimy w lewo po karatach i uchwytach.

Zeskakujemy na platformę i prosimy Nixa, aby otworzył nam przesłonę, za którą znajduje się generator. Strzelamy w niego i przechodzimy przez zatrzymany wentylator. Po drugiej stronie odwracamy się w lewo i przechodzimy przez szyb wentylacyjny. Spadniemy w pomieszczeniu kontroli, gdzie używamy terminalu na ścianie, aby otworzyć główną bramę. Sami aktywujemy drzwi, czekamy aż Gedeek otworzy je nam z drugiej strony i przegrupujemy się z towarzyszami.

Idziemy dalej korytarzem i otwieramy szpilką danych drzwi na końcu. Za nimi skręcamy w prawo i idziemy w stronę windy, aż włączy się scenka. Teraz musimy włączyć dwa generatory, aby uruchomić windę. Zaczynamy przeprawę od zeskoczenia na taśmociąg poniżej. Na końcu skręcamy w lewo i wspinamy się na platformę.


Włącz generatory

Przeskakujemy za pomocą linki na platformę po drugiej stronie, a następnie wspinamy się po karcie na pomost nad nami. Bierzemy rozbieg i skaczemy na kratę na wprost i po uchwytach wspinamy się na taśmociąg wyżej. Idziemy taśmociągiem prosto, a przy końcu skręcamy w prawo i wskakujemy na uchwyty. Kierujemy się do góry i w prawo, po czym przechodzimy przez kratkę wentylacyjną.

Po drugiej stronie zeskakujemy niżej i przechodzimy przez wąskie drzwi po lewej. Idziemy do końca tunelu, po czym aktywujemy pierwszy z generatorów. Stajemy na windzie obok i zjeżdżamy niżej. Przechodzimy po kratach wentylacji - ponownie uważając, żeby nas nie zdmuchnęło - w lewo, a na końcu pomostu przed nami znajdziemy drugi generator.

Zeskakujemy na pomost poniżej i na końcu z pomocą linki wspinamy się na okrągłą platformę. Chwytamy się transportowanych skrzyń i zeskakujemy na platformę przez niebieską barierą. Następnie po żółtych karatach wspinamy się wyżej. Dotrzemy do okrągłego pulpitu z terminalem, który hakujemy, aby przywrócić zasilanie windy.


Przegrupuj się z ND-5 i Gedeekiem

Otwieramy drzwi za terminalem i idziemy prosto korytarzem. Po otwarciu na wpół zamkniętych drzwi uruchomi się krótka scenka, z której wynika, że to zabójcy Zerek Besh śledzili bohaterów. Idziemy dalej, a następnie wspinamy się po filarze na platformę nad nami. Kontynuujemy wspinaczkę po kratach na prawo od wyłączonych droidów, aż dotrzemy w pobliże windy.

Tradycyjnie już możemy spróbować się przekraść obok zabójców albo ich pokonać. Wybór należy do nas - tak czy inaczej, kierujemy się dalej korytarze i przez kolejne pomieszczenia. Po dotarciu do drzwi na końcu uruchomi się scenka. Jak się okazuje, fabryka używana jest jako tajna baza rebeliantów. Buntownicy obiecują pomóc naprawić ND-5, jeśli Kay wykona dla nich misję ratunkową.

Po obejrzeniu filmiku Asara powie nam, że możemy przed misją uzupełnić zapasy przedmiotami znalezionymi w bazie. Następnie rozmawiamy z Gedeekiem i kierujemy się do windy w hangarze, którą wyjeżdżamy na powierzchnię. Wsiadamy na nasz ścigacz i kierujemy się za znacznikiem w stronę lokacji wskazanej przez Asarę. Po dotarciu na miejsce wspinamy się na skałę i obserwujemy teren z rebeliantem.


Otwórz klatki

Tym razem frontalny atak nie wchodzi w grę. Przeciwników jest zbyt wielu, abyśmy mogli sobie z nimi poradzić. Zjeżdżamy na lince w dół niewielkiego kanionu i kierujemy się w prawo. Wspinamy się na skały przy kolorowych cysternach, po czym przekradamy się przez obóz i chowamy się w wysokiej trawie przed nami. Po wyczekaniu dogodnego momentu wspinamy się na skały wyżej i od razu zeskakujemy w trawę po drugiej stronie.

Teraz kiedy droga będzie wolna, szybko przekradamy się w zarośla po drugiej stronie drogi. Wspinamy się na skałę i chowamy się w kolejnych krzakach. Przekradamy się przez wnętrze namiotu do zarośli widocznych przed nami. Tutaj czekamy, aż nadarzy się odpowiedni moment i wszyscy pobliscy strażnicy będą odwróceni, po czym wspinamy się na drabinę.

Będąc na górze, eliminujemy strażnika i hakujemy terminal. W ten sposób otworzymy klatki, wewnątrz których przetrzymywani są rebelianci. Następnie wykorzystując pomoc uwolnionych buntowników, oczyszczamy teren z wrogów, co nie powinno już stanowić zbyt dużego problemu. Po pokonaniu Huttów podążamy za rebeliantami i walczymy z przybyłymi na miejsce posiłkami.

Po walce rozmawiamy z Asarą i oglądamy dość długi przerywnik filmowy. Po nim misja zakończy się, a na jej miejsce uruchomimy kolejną misję główną - Prawda.

Następnie: Star Wars Outlaws - Prawda

Spis treści: Star Wars Outlaws - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Star Wars Outlaws - Zbieracz: Temmin, Hydrorepulsor

Zobacz także