Skip to main content

Star Wars Outlaws - Włamywaczka

Poszukujemy specjalistki od wybuchów.

Kontynuowanie przygody w grze Star Wars Outlaws zabierze Kay Vess na powierzchnię mroźnej planety Kijimi. Bohaterka otrzymała informację, że to właśnie tam należy szukać zdolnej włamywaczki o imieniu Ank. Tradycyjnie już poszukiwania rozpoczynamy w barze.


Na tej stronie:


Zhakuj terminal, aby znaleźć Ank

Po opuszczeniu orbity Toshary będziemy musieli przelecieć przez kosmiczną mgławicę. W trakcie lotu zostaniemy zaatakowani przez oddział kosmicznych piratów. Możemy spróbować przyspieszyć i uciec w stronę planety albo podjąć walkę. Tak czy inaczej, po zbliżeniu się do Kijimi lądujemy w mieście o tej samej nazwie.

Wychodzimy ze statku i rozmawiamy ze strażnikami, którzy są podejrzliwi co do naszego pojazdu. Po obejrzeniu scenki kierujemy się za znacznikiem do kantyny o nazwie Refektarz Domaka. Na miejscu rozmawiamy z barmanem, a potem przez radio z ND-5. Droid poleci nam, abyśmy poszukali śladu Ank w dzielnicy Ashigów. Udajemy się tam za znacznikiem.

Do wnętrza zamkniętego terenu można się dostać na kilka sposobów, poniżej przedstawiamy jeden z nich. Strażnicy przy północnej bramie mogą nas nie wpuścić. Dlatego też kierujemy się na lewo i po skrzyniach przeskakujemy przez uszkodzony mur. Ogłuszamy strażnika przed nami i podążamy dalej wzdłuż balustrady.

Docieramy do zakrętu, skąd bez większych komplikacji - o ile uważamy na strażników - powinniśmy móc dotrzeć na szczyt schodów przed nami. Dotrzemy w ten sposób do niewielkiego placu, który patroluje jeden strażnik, a drugi będzie stał przy bramie po prawej. Boczną alejką docieramy do ganku po prawej. Chowamy się za skrzyniami i z pomocą Nixa w dogodnym momencie rozpraszamy strażnika i go ogłuszamy.

Następnie korzystamy ze szpilki danych, aby otworzyć boczne drzwi do pomieszczenia. Hakujemy terminal pod ścianą i wydobywamy z niego potrzebne nam informacje. Rozmawiamy przez radio z ND-5 i niezauważeni opuszczamy obszar. Okazuje się, że Szkarłatny Świt ukradł Ashigom artefakt, który możemy odzyskać, aby zdobyć ich przychylność. Udajemy się za nawigacją do Tawerny Źródlanej.


Dostań się do loży Tawerny Źródlanej

Po dotarciu na miejsce strażnicy przy drzwiach nas nie wpuszczą. Zamiast tego obchodzimy budynek od prawej strony i wchodzimy do środka przez szyb wentylacyjny przy odpływie wody. Wyjdziemy w kuchni, gdzie przechodzimy przez jedyne otwarte drzwi. Odwracamy uwagę strażnika i nokautujemy go. Następnie otwieramy zamek drzwi na prawo od lady barowej i idziemy dalej.

Trafimy do dużego pomieszczenia. Naszym głównym celem będzie dostać się do pomieszczenia kontrolnego na środku [1] i wyłączyć pole siłowe chroniące artefakt [2]. Na balkonie z lewej strony [3] trafimy na jednego strażnika, ale drzwi do stróżówki wymagają karty dostępu, którą ma jeden ze strażników na dole.

Idąc prawym balkonem [4] trafimy na dwóch strażników, z czego jeden patroluje teren [5], drugi pozostaje stacjonarny [6]. Od tej strony możemy też otworzyć drzwi do pomieszczenia ochrony za pomocą naszej szpilki danych, także generalnie będzie to prostsza droga do wyłączenia pola siłowego.

Tak czy inaczej, po dotarciu do pomieszczenia ochrony wyłączamy pole siłowe, korzystając z żółtego terminala. Schodzimy na dół i kradniemy poszukiwany artefakt. Możemy się przekraść lub spróbować pokonać strażników przy pomocy naszego blastera.

Po przechwyceniu przedmiotu uciekamy z terenu łaźni. Będziemy musieli przekraść się lub wywalczyć sobie drogę przez dalszą część budynku. Tak czy inaczej, po wyjściu na zewnątrz udajemy się za znacznikiem do pałacu królowej Ashigów. Oglądamy scenkę, po której misja zakończy się, a na jej miejsce rozpoczniemy kolejną - Rusznikarka.

Następnie: Star Wars Outlaws - Rusznikarka, Ucieczka

Spis treści: Star Wars Outlaws - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Star Wars Outlaws - Plotki w półświatku, Mechanik

Zobacz także