Star Wars Outlaws - Wrak
Odzyskujemy komputer pokładowy.
Kay Vess w grze Star Wars Outlaws jest już o krok od przywrócenia pełnej sprawności statku Śmiałek. Ostatnim potrzebnym komponentem jest komputer pokładowy. Tak się okazuje, że Waka doskonale wie, gdzie szukać urządzenia: na wraku rozbitego krążownika z czasów Wielkiej Republiki.
Na tej stronie:
- Ukradnij rdzeń zasilający jedenastej klasy
- Znajdź drogę na mostek
- Przywróć zasilanie reaktora
- Ucieknij z wraku
Ukradnij rdzeń zasilający jedenastej klasy
Zaczynamy od udania się na targowisko w Miroganie i porozmawiania z Waką. Mechanik wyjaśni nam, że do odzyskania komputera pokładowego najpierw musimy wykraść imperialnym unikalny rdzeń zasilający. Udajemy się za nawigacją do stacji łączności w regionie Las Głazów. Będąc na miejscu, zsiadamy ze ścigacza, a potem przekradamy się do jaskini po prawej stronie od bazy.
Śledzimy grupę szturmowców wchodzących do środka. Chowamy się w trawie i obserwujemy walkę żołnierzy z dzikim zwierzęciem. Czekamy, aż bestia lub żołnierze zostaną pokonani i wymijamy, lub eliminujemy ocalałych. Korzystamy z linki, aby dostać się na skałę powyżej legowiska stwora. Wychodzimy na zewnątrz pieczary i znowu korzystając z linki przeskakujemy na mury stacji.
Podchodzimy do drabiny i ostrożnie schodzimy na dół. Każemy Nixowi otworzyć nam drzwi do głównego budynku i szybko wchodzimy do środka, uważając, aby nie zauważyli nas żołnierze na zewnątrz. Będąc w środku skręcamy za kolejnymi drzwiami w prawo i zjeżdżamy windą towarową na dół. Ogłuszamy przeciwnika i przechodzimy szybem wentylacyjnym na końcu pomieszczenia.
Po wyjściu z drugiej strony ogłuszamy obu przeciwników w tym pomieszczeniu. Wyłączamy kamerę przyciskiem na ścianie i otwieramy drzwi, których strzegło urządzenie. Pozbywamy się wroga przy konsoli i za jej pomocą wyłączamy pole siłowe blokujące dostęp do windy. Przekradamy się za szturmowcem i wjeżdżamy na górę.
Oczyszczamy kolejną salę z wrogów i włamujemy się do terminala w lewym rogu pokoju. Okazuje się, że rdzenia musimy szukać w pomieszczeniu ochrony. Zjeżdżamy windą z powrotem na dół i skręcamy w prawo. Otwieramy drzwi, aby dostać się do poszukiwanego pomieszczenia. Wewnątrz pozbywamy się dwóch kolejnych przeciwników.
Każemy Nixowi otworzyć drzwi do stróżówki, po czym podnosimy ze stołu poszukiwany rdzeń. Za pomocą znajdującego się obok zaczepu do linki wychodzimy na dach budynku. Wybraną przez siebie trasą uciekamy poza mury stacji łączności i kierujemy się za nawigacją w stronę poszukiwanego wraku.
Znajdź drogę na mostek
Po dojechaniu w pobliże celu okazuje się, że prądy powietrza w tunelu wypychają nas na zewnątrz. Aby móc wjechać do środka, musimy ulepszyć nasz pojazd o dopalacz. Komponent zdobędziemy wykonując misję poboczną związaną z poszukiwaniem mechaniczki Selo. Po zdobyciu potrzebnej części uruchamiamy dopalacz i wjeżdżamy do jaskini.
Po dotarciu do zamkniętych drzwi umieszczamy zdobyty wcześniej rdzeń w konsoli drzwi, a następnie strzelamy pociskami jonowymi w cewkę na suficie. Drzwi się otworzą, a my będziemy mogli rozpocząć eksplorowanie wraku. Zaczynamy od wejścia po kamiennych schodkach i wspięcia się za pomocą linki na wyższą część ruiny. Następnie odwracamy się w prawo, przeskakujemy linką na kraty przed nami i przechodzimy po nich w prawo. Teraz znowu korzystamy z linki i lądujemy na półce skalnej.
Przechodzimy między rurami i wspinamy się wyżej jedyną dostępną ścieżką. Po obejrzeniu krótkiej scenki zjeżdżamy na lince niżej. Idziemy dalej, aż podłoga się zawali i spadniemy do wnętrza statku. Kontynuujemy drogę prosto i skaczemy na kraty. Przechodzimy po nich w prawo i wspinamy się na krawędź na końcu. Omijamy dawną kantynę i wchodzimy po rampie wyżej. Strzelamy pociskami jonowymi w cewkę drzwi, a po ich otwarciu przechodzimy dalej.
Wspinamy się po kracie wyżej i tym razem strzelamy w dwie cewki [1,2], aby drzwi przed nami się otworzyły. Idziemy dalej, mijamy balkon z widokiem na reaktor i wspinamy się wyżej po platformach. Następnie przeskakujemy po okrągłych urządzeniach, aż dotrzemy na platformę po drugiej stronie kadłuba. Zjeżdżamy linką na dół.
Przywróć zasilanie reaktora
Kontynuujemy kolejnymi pomieszczeniami z powrotem w dół statku i w pobliże reaktora. Zgodnie z sugestią Waki rozpoczynamy sekwencję uruchomieniową instalacji, a pierwszym krokiem będzie przesunięcie dźwigni u podstawy reaktora.
Wchodzimy po kolejnych drabinach i kratach, aż dotrzemy do kolejnego panelu kontrolnego. Użycie go otworzy wywietrzniki w urządzeniu. Używamy ich, aby wspiąć się na szczyt konstrukcji. Uważamy, bo niektóre zasłony się co jakiś czas zamykają, a my możemy spaść. Będąc na szczycie aktywujemy ostatni przełącznik.
Po wysuniętym teraz podeście przeskakujemy na platformę przed nami, a następnie na drugą stronę przepaści. Naszym celem jest brama, która właśnie się otworzyła. Wchodzimy do windy i wjeżdżamy na górę. Korzystamy z konsoli i otwieramy drzwi, co utoruje nam drogę dalej. Kontynuujemy jedyną dostępną drogą.
W pomieszczeniu z dwiema windami strzelamy w cewkę na ścianie, dzięki czemu zjedzie do nas winda. Wchodzimy na nią i ponownie strzelamy w cewkę, co z kolei uniesie nas w górę. Przeskakujemy na windę obok i strzelany tym razem w cewkę na ścianie naprzeciwko. Dzięki temu dojedziemy jeszcze wyżej.
Przeskakujemy na platformę. Czekamy, aż siłowniki się odsuną i dobiegamy do kraty, po której się wspinamy na platformę. Teraz oczekujemy, aż siłowniki dosuną się do kolumn, a my przeskakujemy po nich na kratę naprzeciwko. Wspinamy się na górę i idziemy dalej dostępną ścieżką.
Dotrzemy w końcu do poszukiwanego mostka. Korzystamy z terminala po jednej stronie okrągłej konsoli, a następnie z identycznego urządzenia po drugiej stronie. Oglądamy scenkę przerywnikową, zabijamy zabójców, którzy się pojawią, a następnie wracamy do pierwszego terminala i wyjmujemy komputer pokładowy. Oglądamy kolejną scenkę.
Ucieknij z wraku
Cała konstrukcja zacznie się zapadać. Uciekamy przed siebie jedyną dostępną drogą, zabijając po drodze kilku nasłanych na nas zabójców. Na koniec oglądamy jeszcze jedną scenkę, wskakujemy na motocykl i uciekamy tunelem. Po wyjechaniu z pieczary wracamy do Mirogany i wchodzimy na pokład naszego statku.
Po obejrzeniu jeszcze jednej scenki możemy opuścić Tosharę. Gra daje nam wolną rękę w kwestii tego, na jaką planetę następnie się udać. Zalecany jest jednak mroźny świat Kijimi i tą też ścieżką podąży niniejsza solucja. Następna misja - Włamywaczka.
Następnie: Star Wars Outlaws - Plotki w półświatku, Mechanik
Spis treści: Star Wars Outlaws - Poradnik, Solucja
Poprzednio: Star Wars Outlaws - Fałszywa Flaga