Star Wars Outlaws - Zakończenie: Imperialny Niszczyciel
Epilog gry.
W czasie ostatniej godziny zabawy w wątku głównym gry Star Wars Outlaws, Kay Vess zostaje zdradzona przez swojego pracodawcę Jaylena. Nie widząc szans na jego pokonanie, namawia resztę załogi, aby spróbować przynajmniej uwolnić droida ND-5 spod kontroli gangstera.
Na tej stronie:
- Eskortuj Gedeeka
- Zrestartuj rdzenie zasilające
- Wyjdź z pomieszczenia zasilającego
Eskortuj Gedeeka
Po obejrzeniu scenki Kay przebrana będzie za szturmowca. Początkowo będziemy musieli wraz z Gedeekiem udawać, że eskortujemy więźnia. Podążamy za towarzyszem, starając się dotrzymać mu kroku. W pewnym momencie zatrzyma nas imperialny oficer. Wybieramy opcję powiedzenia prawdy, po czym zostajemy przepuszczeni dalej.
Za drzwiami wchodzimy po schodach i wyłączamy kamerę za pomocą terminala powyżej. Czekamy, aż Gedeek do nas dołączy. Otworzą się drzwi, którymi przechodzimy dalej. Ogłuszamy kolejnego oficera i czekamy, aż Rodianin namierzy Jaylena.
W międzyczasie na statku pojawi się Sliro. Idziemy w jego stronę i szybko wchodzimy do windy. Następnie podążamy za mafiozem, aż dotrzemy do pomieszczenia, w którym odegra się kolejna scenka przerywnikowa. Po jej zakończeniu znajdziemy się w pomieszczeniu obok, z którego wychodzimy szybem wentylacyjnym pod rurą.
Na zapleczu uciekamy przed strzelającym do nas ND-5. Docieramy do rampy transportowej i zeskakujemy na dół. Przechodzimy przez drzwi po prawej stronie i w małym korytarzu otwieramy szpilką danych drzwi na środku.
Podążamy kolejnymi korytarzami jedyną dostępną drogą. W zaciemnionym pomieszczeniu po przeskoczeniu przez balustradę skręcamy w lewo i wspinamy się na platformę. Idziemy dalej tą drogą, a po dotarciu do ślepego zaułka przechodzimy dalej tunelem wentylacyjnym. W dużym hangarze od razu przeskakujemy na kratę po lewej i schodzimy na dół, a następnie po uchwytach w prawo.
Zrestartuj rdzenie zasilające
Rozpędzamy się na podeście, przeskakujemy na drugą stronę przepaści, a następnie wchodzimy do szybu wentylacyjnego powyżej. Wyjdziemy w pobliżu emitera. Korzystamy z czerwonej konsoli, ale okaże się, że urządzenie jest zablokowane. Przechodzimy obok emitera i skręcamy w lewo.
Następnie wchodzimy po drabinie i przez szyb wentylacyjny docieramy do pomieszczenia z rdzeniem. Będziemy musieli podejść do trzech dźwigni i przytrzymać je, dopóki nie zgasną wszystkie światła powyżej. Po użyciu pierwszej dźwigni pojawi się ND-5 i zacznie patrolować pomieszczenie. Musimy schować się przed nim, a następnie niepostrzeżenie przytrzymać dwie kolejne dźwignie.
Po pociągnięciu za wszystkie trzy dźwignie korzystamy z półokrągłej konsoli i wychodzimy z pomieszczenia przez otwarte teraz drzwi. Za drzwiami uciekamy w prawo i wskakujemy do otwartego szybu w podłodze. Przechodzimy przez tunel wentylacyjny, a po wyjściu z drugiej strony biegniemy do końca pomostu. Na jego końcu skręcamy w prawo i wchodzimy do kolejnego szybu wentylacyjnego.
Po wyjściu przez dziurę w podłodze skręcamy w lewo, idziemy prosto, a następnie wchodzimy po drabinie wyżej. Trafimy do bardzo podobnego pomieszczenia jak wcześniej. Tym razem jednak, zamiast przytrzymywać dźwignie, będziemy musieli za pomocą naszej szpilki danych otwierać zamki w trzech generatorach, także unikając złapania przez ND-5.
Kiedy nam się to uda, to korzystamy z półokrągłej konsoli i wychodzimy przez otwarte teraz drzwi. Należy pamiętać, aby po wyjściu skręcić w lewo, bo inaczej trafimy na ślepy zaułek. Uciekamy przed droidem, aż trafimy z powrotem w pobliże emitera. Przebiegamy między generatorami i oglądamy scenkę.
Wyjdź z pomieszczenia zasilającego
Teraz razem z Asarą i uratowanym ND-5 możemy opuścić stację kosmiczną. Każemy Nixowi wyłączyć barierę przyciskiem po drugiej stronie, po czym podążamy dalej za znacznikiem. Dotrzemy do dużej sali, gdzie czeka nas spora strzelanina ze Szturmowcami.
Wrogowie będą przybywać w kilku falach, a my będziemy musieli zlikwidować wszystkich atakujących. Kiedy bariery energetyczne przy schodach znikną, będziemy mogli wejść na górę i wjechać windą na wyższy poziom. W kolejnym pomieszczeniu, po przegrupowaniu się z Gedeekiem czeka nas kolejna spora bitwa. Tym razem musimy po prostu przebijać się do przodu, aż wejdziemy na pokład Śmiałka.
Po krótkiej scence przerywnikowej znajdziemy się w kosmosie, atakowani przez myśliwce Imperium. Walka z nimi nie ma sensu, ponieważ ciągle będą przybywać nowe. Zamiast tego lepiej skręcić w pole asteroid i tam unikać trafiania przez wrogów. Po jakimś czasie otrzymamy transmisję przez radio i nowy cel. Musimy zniszczyć blokujący sygnał krążownik Gozanti.
Podobnie jak wcześniej, nie ma sensu walczyć z myśliwcami, a zamiast tego warto skupić się na jak najszybszym zniszczeniu naszego celu. Po pozbyciu się statku oglądamy kolejną scenkę, podczas której rebelianci przybędą nam na pomoc. Teraz będziemy musieli zniszczyć dwa okrągłe generatory tearcz osłon na górze niszczyciela. Zadanie będzie o tyle prostsze, że większość myśliwców będzie teraz zajęta walką z rebeliantami i syndykatem.
Po zniszczeniu osłon wlatujemy z kolei pod rufę statku i strzelamy do okrągłego reaktora zasilającego. Po jego zniszczeniu obejrzymy ostatni zestaw przerywników filmowych.
Gratulacje! Ukończyliście wątek główny gry Star Wars Outlaws! Teraz możecie powrócić do wykonywania ominiętych wcześniej zadań pobocznych, poszukiwania znajdziek oraz dalszej eksploracji dostępnych w grze planet.
Spis treści: Star Wars Outlaws - Poradnik, Solucja
Poprzednio: Star Wars Outlaws - Skok