Skip to main content

Star Wars Outlaws - Zdrada

Decydujemy o losie Tizlaka.

Pierwszym zadaniem pobocznym dla Goraka i syndykatu Pyke’ów jest zlecenie Zdrada. W jego trakcie będziemy poszukiwać szpiega Szkarłatnego Świtu, którym jest Tizlak.


  • Planeta: Toshara
  • Lokacja: Mirogana, salon hazardu Makala
  • Syndykat: syndykat Pyke'ów
  • Zleceniodawca: Gorak

Na tej stronie:


Pierścień Goraka

Misja pojawi się w trakcie naszego pobytu na planecie Toshara na początku gry. Musisz udać się do siedziby Goraka, którego poznaliśmy w jednej z misji głównych. Wódz Pyke’ów przebywa na dolnym piętrze salonu hazardu Makala, w zachodniej części Mirogany. Można zjechać do niego windą.

W trakcie rozmowy pojawi się opcja wyboru związana z pierścieniem Goraka, którego ukradł Nix w trakcie wcześniejszej misji głównej. Możemy:

  • zachować pierścień, a potem go sprzedać ze sporym zyskiem u handlarzy. Nie otrzymamy wtedy negatywnej premii do stosunków z Pyke’ami.
  • oddać pierścień Gorakowi. Wówczas reputacja u Pyke’ów wzrośnie.

Tizlak Sharra

Po wyjściu od Goraka udaj się na targowisko w centrum Mirogany. Będąc tam, usiądź w wyznaczonym miejscu i podsłuchaj agenta Szkarłatnego Świtu.

Następnie wykorzystaj Nixa, aby ukradł agentce komlink. Teraz udaj się na swój statek kosmiczny i wznieś się na orbitę planety Toshara.

Skieruj się do miejsca pobytu Tizlaka, czyli do stacji Renpalli. Po wylądowaniu udaj się do korytarza na parterze.

Są dwie opcje dostania się do kryjówki poszukiwanego:

  • pojechać windą [1] na górę i przekupić za 150 kredytów barmana, aby przekazał ci kod dostępu.
  • złamać zabezpieczenia pomarańczowych drzwi [2] przy użyciu szpilki danych.

Podczas spotkania z Tizlakiem otrzymasz dwie opcje dokończenia misji:

  • zabranie Tizlaka do Goraka - musisz wtedy pozbyć się agentów Szkarłatnego Świtu i odeskortować szpiega do celi na twoim statku kosmicznym. Nagrodą za ukończenie misji w ten sposób będzie wzrost reputacji Pyke’ów oraz 500 kredytów.
  • Przyjęcie łapówki - wówczas wystarczy, że po otrzymaniu kredytów wrócimy do Goraka z informacjami o Tizlaku. Wybierają tę opcję wzrośnie nasza reputacja w stosunku do Szkarłatnego Świtu oraz zarobimy łącznie 750 kredytów.

Bez względu na nasz wybór, po wylocie ze stacji zostaniemy zaatakowani przez trzy myśliwce, które należy zestrzelić, a następnie wrócić do Goraka po odbiór nagrody w miejscu startowym zadania.


Następnie: Star Wars Outlaws - Sabotaż

Spis treści: Star Wars Outlaws - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Star Wars Outlaws - Bezużyteczny statek

Zobacz także