Star Wars Squadrons i inne gry EA na nowej generacji - informacje o ulepszeniach
W ramach wstecznej kompatybilności.
- EA przedstawiło szczegóły o działaniu swoich gier na konsolach nowej generacji
- W wielu przypadkach wsteczna kompatybilność podniesie wydajność tytułów
Electronic Arts ujawniło szczegóły na temat działania swoich najnowszych i obecnie rozwijanych gier na konsolach następnej generacji we wstecznej kompatybilności.
Działanie produkcji różni się w zależności od platformy sprzętowej. Przykładowo Star Wars Squadrons na PS5 zapewni wydajność na poziomie PS4 Pro, ale pojawi się ulepszone oświetlenie.
Natomiast na Xbox Series X/S produkcja zaoferuje dwa tryby działania. W wariancie graficznym tytuł pozwoli na zabawę w 4K i 60 klatkach na sekundę na modelu X oraz w 1440p i 60 FPS na konsoli w wersji S. Moduł wydajnościowy podniesie płynność do 120 FPS, zachowując wspomniane rozdzielczości na obu urządzeniach.
Szczegóły o innych grach EA:
- Apex Legends - wsteczna kompatybilność podniesie płynność i rozdzielczość do 1440p na PS5 i Xbox Series X/S. W 2021 roku ukaże się wersja zoptymalizowana pod kątem nowych platform
- Need for Speed Hot Pursuit Remastered - na PS5 zadziała tak jak na PS4 Pro, a na Xbox Series X i Xbox Series S zaoferuje wydajność na poziomie odpowiednio Xbox One X i Xbox One S
- NHL 21 - wydajność jak wyżej, ale nowe konsole skrócą dodatkowo czasy ładowania
- UFC 4 - jak wyżej, ale płynność zostanie nieznacznie zwiększona
- FIFA 21 - jak wyżej. Ponadto 4 grudnia ukaże się wersja dedykowana PS5 i Xbox Series X/S z darmowym upgradem dla posiadaczy wydań na starsze konsole
- Madden NFL 21 - jak wyżej. Poza tym 4 grudnia zadebiutuje edycja na nowe urządzenia
- The Sims 4 z dodatkami - platformy następnej generacji przyspieszą wczytywanie i podniosą płynność
PS5 zadebiutuje 19 listopada, a Xbox Series X/S ukaże się 10 listopada.