Star Wars Squadrons na Xbox Series X/S od dzisiaj w 120 FPS
Dzięki nowej aktualizacji.
- Do gry na Xbox Series X/S dodano dwa tryby działania, w tym ze 120 FPS
- Płynności nie podniesiono na PS5
- Nowa aktualizacja wprowadza też kolejną mapę
EA opublikowało aktualizację, która do Star Wars Squadrons na Xbox Series X/S wprowadziła możliwość rozgrywki w 120 klatkach na sekundę.
Na konsolach Microsoftu pojawiła się opcja wyboru między dwoma trybami - graficznym i wydajnościowym. Pierwszy pozwala na zmagania w 4K i 60 FPS na modelu X oraz w 1440p i 60 FPS na urządzeniu w wersji S. Drugi wariant obniża poziom oprawy wizualnej, ale na obu sprzętach podnosi płynność do 120 FPS, zachowując wymienione rozdzielczości.
Zgodnie z wcześniejszymi informacjami, na PS5 gra nie oferuje wyższej liczby klatek na sekundę, osiągając wynik znany z PS4 Pro. Na platformie Sony aktualizacja w bliżej niesprecyzowany sposób poprawiła jednak jakość grafiki i oświetlenia.
Na Xbox Series X/S zaimplementowano zaś obsługę zmiennego odświeżania (tak zwane VRR). Funkcja działa jedynie na telewizorach i monitorach kompatybilnych z technologią.
To nie wszystko, ponieważ twórcy wprowadzili dodatkową mapę do rozgrywek sieciowych - znaną z kampanii fabularnej Przystań Fostar. Plansza dostępna jest w trybach Potyczki i Bitwy Flot. Wyeliminowano również szereg zróżnicowanych błędów i usterek.