Skip to main content

Starfield - Absolutna moc

Przekradamy się przez siedzibę firmy Generdyne w Neonie.

Zadanie Absolutna moc w grze Starfield polega na rozeznaniu się w sytuacji w Rdzeniu Neonu oraz dostaniu się do głównego systemu korporacji Generdyne zarządzanej przez Benjamina Bayu.

  • Miejsce: Rdzeń Neonu
  • Lokalizacja: układ Volii, planeta Volii Alfa
  • Typ: Frakcyjne
  • Zleceniodawca: Brak (aktywowane automatycznie)

Na tej stronie:


Rozmowa z Estelle Vincent i zastraszenie Komiko

Misję możemy rozpocząć w lokalu Madame Sauvage’s Place w Rdzeniu Neonu na planecie Volii Alfa w układzie Volii. Tam, na piętrze, spotkaj się z lokalnym kontaktem Karmazynowej Floty - Estelle Vincent. Kobiet poleci nam udanie się do biura Ayumi Komiko.

Udaj się do wskazanego miejsca i porozmawiaj najpierw z jej asystentem, który czeka tuż obok wyjściu z windy. Możesz wykorzystać perswazję, aby wyjawił nam gdzie znajdziemy dowody obciążające jej przełożoną.

Nawet jeżeli ci się to nie uda, to po prostu idź do biura Ayumi i wejdź do jej gabinetu. Wykorzystaj przełącznik (1), żeby zasunąć żaluzje i zabierz zawartość sejfu (2). Teraz opuść niepostrzeżenie biuro.

Wróć do centrum Neonu i skieruj się do ekskluzywnego lokalu Euphorika. Porozmawiaj z jego właścicielką i wpłać 5000 kredytów, aby uzyskać dostęp do strefy gdzie przebywa Ayumi.

Idź po schodach na górę i zastrasz Komiko wykorzystując dowody, które zdobyłeś w jej biurze. W ten sposób uzyskasz informacje potrzebne do realizacji dalszej części naszego planu. Możesz również opcjonalnie zabić kobietę. Wybór należy do ciebie. Oprócz niej musisz zlikwidować jej ochroniarzy. Na szczęście, po zabiciu wszystkich w loży ochrona Neonu nie będzie cię ścigać.


Skradanie się w siedzibie Generdyne

Wróć do centrum i idź do wejścia dostawczego korporacji Generdyne. Znajdziesz je na jednym z najniższych poziomów Neonu. Po wejściu do środka rozpoczniesz etap skradankowy misji. Naturalnie, możesz przebijać się przez siedzibę walcząc ze strażnikami, ale tutaj prezentujemy w jaki sposób dostać się do biura Braysona bez stosowania przemocy.

Wewnątrz budynku musisz korzystać z przejść wentylacyjnych. Dzięki nim będziesz unikać pracowników oraz strażników. Przejdź przez pierwsze z nich, a następnie przekradnij się za plecami pierwszego strażnika.

Gdy dojdziesz do większego pomieszczenia, idź w lewo i przejdź kucając za osłoną. Dojdziesz do schodów. Na dole dojrzysz patrolującego robota. Poczekaj, aż odejdzie on nieco dalej i dopiero wtedy zejdź po cichu na dół.

Zeskocz przez dziurę. Na dole przejdź przez przejście po lewej. Idź po cichu, bo w pobliżu siedzą pracownicy przy komputerach.

Dojdziesz do kolejnego większego pokoju z opancerzonym strażnikiem. Skieruj się w lewo i przejdź za komputerami do kolejnego przejścia wentylacyjnego.

Za kratą na drugim końcu przejścia czeka kolejny ochroniarz. Poczekaj cierpliwie, aż odejdzie do pobliskiego korytarza i dopiero wtedy wejdź do pomieszczenia. Teraz wyjdź z pokoju przez następne drzwi.

Gdy dojdziesz do sporego pokoju z dużymi ekranami, wykorzystaj komputery i inne osłony, aby przejść za nimi dalej. Po upuszczeniu tego miejsca, dojdziesz do części placówki, gdzie nie będzie pracowników korporacji.

Przejdź długim korytarzem do stanowiska komputerowego. Pobierz w tym miejscu dane sieci przewodowej i kieruj się dalej, w kierunku schodów.

Dojdziesz do laboratorium. Kucnij i przejdź przez cały korytarz do kolejnego przewodu wentylacyjnego. Po wyjściu z niego dojdziesz do następnej pracowni, przekradaj się niepostrzeżenie za dużymi maszynami i kieruj się w stronę biura dyrektora.

Jesteśmy coraz bliżej celu. Nie dostaniesz się do biura schodami, bo tam czekają strażnicy. Poszukaj na piętrze mniejszego biura z komputerem i wykorzystaj ponownie wentylację, aby dostać się na wyższy poziom. Tam zobaczysz charakterystyczne drzwi, które prowadzą do biura Braysona.


Bracia Bayu

Porozmawiaj z dyrektorem, który będzie skory do pomocy. Bez względu na wybór opcji dialogowych, Brayson chętnie przekaże nam klucze dostępu do systemu korporacji. Skorzystaj z komputera głównego technika, aby najpierw wgrać wirusa, a potem uzyskać dane procesu deszyfrowania. Teraz możesz wykorzystać windę, aby wrócić do centrum Neonu.

Podążaj do lokalu Astral Lounge. Tam nieoczekiwanie będzie na nas czekać brat dyrektora - Benjamin Bayu. Okaże się, że cały nasz misterny plan został przewidziany przez właściciela korporacji. Na sam koniec musimy wyjawić Benjaminowi, kto stał za przygotowaniem całego planu. Możemy:

  • Wziąć odpowiedzialność na siebie (kłamstwo).
  • Obarczyć winą jego brata - Braysona (kłamstwo).
  • Wydać Estellę Vincent, która następnie zostanie zgładzona przez ludzi Benjamina.

Zakończenie misji

Jeżeli zdradziliśmy Vincent, to musimy opuścić Neon i udać się bezpośrednio do Klucza. W pozostałych przypadkach musimy najpierw z nią porozmawiać w barze, gdzie rozpoczynaliśmy misję. Vincent czeka na zapleczu lokalu. W ramach podzięki możesz wspomóc ją finansowo. Wybór należy do ciebie.

Pozostaje już tylko powrócić do bazy Karmazynowej Floty. Tam, od razu po wejściu do niej, będzie na nas czekać zdenerwowana Naeva. Rozmowa z nią zakończy definitywnie zadanie.

Następnie: Starfield - Oko cyklonu

Spis treści: Starfield - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Starfield - Lekarskie zamówienie

Zobacz także