Starfield ma gigantyczny zespół. Były deweloper Bethesdy ujawnia szczegóły
Największy projekt studia.
Starfield jest największym jak dotąd projektem w historii Bethesdy. Były pracownik studia zdradził, że zespół odpowiedzialny za grę jest ponad dwa razy liczniejszy od tego, który pracował nad Falloutem 76.
O ogromnej skali produkcji opowiedział Nate Purkeypile - były deweloper Bethesdy - w rozmowie z serwisem PCGamesN. Ujawnił, że nad Starfieldem pracuje nawet 500 osób, co znacznie przewyższa liczebność zespołów odpowiedzialnych za Skyrima, Fallouta 4, a nawet Fallouta 76.
„Starfield to znacznie większy projekt, mający około 500 osób w zespole, podczas gdy przy Fallout 76 było ich najwyżej 200” - czytamy w wywiadzie.
Purkeypile przyznał również, że największym wyzwaniem w pracy nad grą był nacisk kładziony na szczegółowość oraz dopieszczenie detali kreowanych światów. Twórcom zależy nie tylko na stworzeniu ogromnego kosmicznego uniwersum, ale przede wszystkim na wypełnieniu go przemyślaną i dopracowaną zawartością.
„Nie zawsze istnieją proste odpowiedzi na pytania, dotyczące tego, jak rzeczy powinny wyglądać. Na przykład jaki kształt mają metalowe panele? Jak łączą rzeczy razem? Jakich kolorów użyć? Z jakich materiałów są wykonane? Jakie różnice stworzyć między tymi wszystkimi światami?”.
Dowiedzieliśmy się już ile osób pracuje nad grą, choć wciąż nie dane nam było poznać jej potencjalnej daty premiery. Starfield zadebiutuje w 2023 roku, chociaż początkowo planowano go na listopad 2022. Jeśli wierzyć pogłoskom, twórcy mogą wykorzystać dodatkowy czas do zaimplementowania w grze technologii ray tracingu.