Starfield - Niedokończone sprawy
Pomagamy przemytnikowi.
Podczas pierwszej wizyty w mieście Neon w grze Starfield możemy natknąć się na dwójkę strażników aresztujących przemytnika Neshara. Możemy go później odwiedzić w więzieniu i zgodzić się na dokończenie pewnego niezbyt legalnego zlecenia - misja poboczna Niedokończone sprawy.
- Miejsce: Neon, Port Kosmiczny
- Lokalizacja: układ Volii, planeta Volii Alfa
- Typ: Różne
- Zleceniodawca: Brak (aktywowane automatycznie)
- Uwaga: to zadanie jest częścią dłuższego cyklu misji, podczas którego zostaniemy wciągnięci w świat narkobiznesu miasta Neon.
Udajemy się do więzienia w głównej siedzibie Ochrony Neonu w dzielnicy Górna Platforma. Wchodzimy do środka i wchodzimy w interakcję z drzwiami pierwszej celi po lewej. Będziemy mogli porozmawiać z Nesharem. Wypytujemy mężczyznę o wszystko i zgadzamy się dokończyć jego zlecenie. Przemytnik poda nam hasło, z którym udajemy się do kierowniczki kontenerów noclegowych. Podążamy za znacznikiem.
Na miejscu rozmawiamy z kobietą i podajemy jej hasło. Okrążamy budynek dookoła i wchodzimy do kwatery C-153. Wchodzimy w interakcję z pojemnikiem i wyciągamy z niego Paczkę Neshara. Po jej zebraniu podążamy za znacznikiem do sklepu Yannicka. Wchodzimy do środka i rozmawiamy z mężczyzną za ladą.
Mówimy właścicielowi, że przysłał nas Neshar i przekazujemy paczkę. Możemy w tym miejscu zakończyć zadanie, ale jeśli będziemy je kontynuować to zyskamy dostęp do kolejnych zadań tego wątku, także zgadzamy się wysłuchać propozycji Yannicka. Powie nam on o niejakim Felixie, którego uzależnienie powoduje problemy dla całego interesu. Zgadzamy się pozbyć niewygodnego mężczyzny. Udajemy się za znacznikiem do Magazynu 01.
Jeśli nie mamy umiejętności skradania, to po wejściu do środka niemal od razu zaatakują nas Zbiry Syndykatu Seokga. Jest ich w sumie czwórka - dwóch na dole i dwóch na piętrze. Po wyeliminowaniu bandytów wchodzimy po schodach na górę i rozmawiamy z Felixem. Możemy go zabić albo zastraszyć, żeby opuścił miasto.
Tak czy inaczej po pozbyciu się Felixa wracamy do Yannicka. Otrzymamy od niego składniki chemiczne do wytworzenia AMP-a oraz rozkaz podjęcia pracy w jednej z firm w celu znalezienia kontaktu Neshara. Na tym zadanie zakończy się, a w jego miejsce natychmiast rozpocznie się kolejne - Śliska sprawa.
Następnie: Starfield - Śliska sprawa
Spis treści: Starfield - Poradnik, Solucja
Poprzednio: Starfield - Wszyscy za jednego