Starfield - Puste gniazdo
Zdobądź artefakt na Akili.
Kontynuując główny wątek fabularny, po zakończeniu misji Stare śmieci w Starfield możesz w Loży natychmiast przejść do zadania Puste gniazdo. Wystarczy, że porozmawiasz z Samem Coe. Właściwe zlecenie rozpocznie się, gdy wsiądziesz na statek - Sam będzie twoim obowiązkowym kompanem w jego trakcie.
Na tej stronie:
Akila i napad na Gelbank
- Miejsce: układ Alfa Centauri, planeta Jemison
- Lokalizacja: Loża
- Typ: Główne
- Zleceniodawca: Sam Coe
W ramach misji musisz udać się do układu Cheyenne, na planetę Akila i do miasta o tej samej nazwie. Aby wykonać tak duży skok na mapie układów podstawowym statkiem, musisz zrobić przystanek na dowolnej, bliższej planecie, gdyż napęd grawitonowy nie pozwoli ci na tak duży skok.
W Akili trwa właśnie napad na bank. Aby móc kontynuować główny wątek, musisz coś z tym zrobić - ukończ zadanie frakcyjne Coś poszło nie tak.
Rabusiów możesz zmusić do poddania się lub zabić. Wtedy możesz pobuszować trochę po skarbcu banku jednak uważaj, aby nie zranić zakładników. Dopiero teraz możesz swobodnie porozmawiać z szeryfem Danielem Blake. Po zakończeniu misji, udaj się do skarbca wewnątrz banku wraz z Samem, by zdobyć notatkę.
Dom rodzinny Sama i spotkanie z Jacobem
Teraz udacie się do jego rodzinnego domu, by zdobyć mapy od jego ojca. Możesz przekonać go z pomocą Perswazji, Cory - Samowi się to nie spodoba, lub poproś kompana, aby odwrócił uwagę Jacoba. Mapy znajdują się w zamkniętym pokoju za jego plecami.
Jeśli zdecydujesz się na odwrócenie uwagi, musisz otworzyć drzwi cyfrychem. Z mapami w ręce wsiadaj na statek i leć do Pustego Gniazda - nowego obszaru na tej samej planecie.
Puste gniazdo i artefakt
Na miejscu pozbądź się bandytów lub przekradnij się do jaskini, jeśli nie czujesz się na siłach na to starcie. Zalecamy skradanie, ponieważ po opuszczeniu jaskini bandyci mogą się przydać… Uważaj również na miny wokół bazy wroga. Na końcu groty znajdziesz artefakt. Musisz użyć przecinaka, by go wydobyć.
Po wyjściu na powierzchnie spotkasz Shaw - przywódcę grupy bandytów. Możesz jedynie przygotować się na starcie lub skorzystać z Perswazji, by uniknąć rozlewu krwi. Po chwili połączysz siły z gangiem Shaw, by odeprzeć atak Ashty. Dlatego nawet jeśli musisz wydać kredyty, nie jest to bezsensowny wydatek (jednak nie możesz odzyskać ich z jej martwego ciała).
W zamian za pomoc z potworami, otrzymasz od kobiety sympatyczny rewolwer Wzmocniony Dzik. Tą walkę możesz jednak odpuścić, gdy oddalisz się na tyle, by móc skorzystać z szybkiej podróży do statku. By zakończyć zadanie, wróć do Loży i oddaj artefakt. Otrzymasz 7200 kredytów i zmodyfikowany karabin Grzechotnik. Następnie warto rozpocząć zadanie W nieznane, które pobierzesz w okolicy Jemison.
Następnie: Starfield - W nieznane
Spis treści: Starfield - Poradnik, Solucja
Poprzednio: Starfield - Stare śmieci