Starfield - Sabotaż
Infiltrujemy wieżowiec Infinity.
Przechodząc wątek fabularny korporacji Ryujin w grze Starfield zostajemy wysłani na ciężką misję infiltracyjną w wieżowcu konkurencyjnej firmy. Zadanie jest trudne, jednak dostajemy specjalny gadżet w postaci implantu do wpływania na myśli innych ludzi - misja poboczna Sabotaż.
- Miejsce: Neon, Rdzeń Neonu
- Lokalizacja: układ Volii, planeta Volii Alfa
- Typ: Frakcyjne
- Zleceniodawca: Masako Imada
- Uwaga: to zadanie jest częścią dłuższego cyklu misji, który pozwoli nam zatrudnić się w potężnej korporacji - poprzednia misja z tej serii: Kluczowy składnik. Co więcej, przed rozpoczęciem misji silnie zalecamy ulepszenie zdolności otwierania zamków do poziomu otwierania trudnych zamków, rozwinięcie umiejętności skradania się oraz odblokowanie zdolności używania plecaków rakietowych i wyposażenia się w takowy. Przyda się także broń z tłumikiem.
Na tej stronie:
- Wejdź do siedziby Infinity LTD
- Uruchom program na komputerze Lucasa
- Uruchom program na komputerze Faye
- Zdobądź prototyp neuroaplifikatora
- Dostarcz dowody Davidowi Barronowi
Wejdź do siedziby Infinity LTD
Misja rozpocznie się od razu po ukończeniu poprzedniego zadania. Wjeżdżamy windą na piętro kierownicze biurowca Ryujin i jeśli nie przystaliśmy na propozycję Ularu to zaczynamy od skierowania się do Daltona. Następnie udajemy się z nim na zebranie zarządu, na którym według planu zapewniamy, że to Imogene była kretem. Po zebraniu zjeżdżamy windą do działu Badań i rozwoju, gdzie czeka na nas Veena.
Na miejscu rozmawiamy z kobietą, a potem kładziemy się na stole operacyjnym. Po przeprowadzonym zabiegu rozmawiamy z lekarką, po czym wchodzimy po schodach na punkt obserwacyjny. Zobaczymy DeMarcusa, na którym testujemy nowootrzymaną umiejętność. Każemy mu podnieść kartę dostępu leżącej na stole, a następnie otworzyć drzwi do pomieszczenia. Rozmawiamy z naukowcami, po czym udajemy się do gabinetu Masako na piętrze kierowniczym.
Kierowniczka i Ularu przedstawią nam szczegóły misji i zaproponują dwa plany działania: możemy wejść do budynku pod przykrywką spotkania marketingowego, albo dostać się do środka przez dach - poniżej zamieszczamy przejście misji dla tej pierwszej opcji, chociaż potem i tak możemy wejść przez dach. Otrzymamy także specjalny kombinezon, zmniejszający szanse na wykrycie nas podczas skradania o 25 procent.
Jeśli nie zdecydowaliśmy się pomóc Ularu we wrobieniu Masako, to po drodze zachodzimy do Daltona, który usunie wirusa z programu napisanego przez Ularu. Po otrzymaniu od szefa ochrony „czystej” tabliczki udajemy się do Dzielnicy Handlowej miasta Nowa Atlantyda na planecie Jemison w układzie Alfa Centauri. Na udajemy się za znacznikiem do biurowca Infinity i wjeżdżamy windą na piętro działu marketingu.
Uruchom program na komputerze Lucasa
Po wjechaniu windą na piętro rozmawiamy z mężczyzną za biurkiem i informujemy o umówionym spotkaniu. Czekamy, aż recepcjonista się oddali, po czym wracamy do windy i wjeżdżamy na poziom Wejście na dach. Skręcamy w prawo i otwieramy kratkę wentylacyjną. Następnie korzystamy ze zdolności manipulacji, aby strażnik ochrony użył przełącznika obok.
Następnie zeskakujemy na dół pomiędzy śmigłami wyłączonego teraz wentylatora i przechodzimy przez drzwi po prawej. Omijamy pomieszczenie z generatorem i korzystając z komputera sabotujemy system ogrzewania. Następnie otwieramy kratę wentylacyjną w mijanym wcześniej pomieszczeniu z generatorem i na końcu szybu zeskakujemy przez właz w podłodze.
Znajdziemy się na platformie pod sufitem. Zeskakujemy na platformę poniżej i wchodzimy do szybu wentylacyjnego, na końcu którego zeskakujemy przez kolejny właz w podłodze. Wylądujemy na następnej platformie, obok której zobaczymy jeszcze jedną kratę wentylacji. Otwieramy ją i przechodzimy szybem na drugą stronę, skacząc na zacienioną platformę przed nami.
Uważając na strażników pod nami, powoli przesuwamy się po belkach do platformy widocznej przed nami, po czym wspinamy się na skrzynie. Kiedy strażnik powyżej będzie odwrócony tyłem, przeskakujemy przez balustradę i kierujemy się do drzwi przed nami. Zamknięte są na łatwy zamek, który otwieramy.
Po wejściu do pomieszczenia korzystamy z komputera na biurku zablokowanego na łatwy zamek. Po złamaniu zabezpieczeń klikamy na pulpicie ikonę Program nadzorujący, który skopiuje wewnętrzną dokumentację firmy na naszą tabliczkę. Po wykonaniu tych czynności wychodzimy z pomieszczenia.
Uruchom program na komputerze Faye
Kiedy strażnik znowu się odwróci, przeskakujemy przez balustradę i ponownie lądujemy na zacienionej platformie. Przechodzimy z powrotem po belkach, platformach i przez szyb tą samą drogą, którą przyszliśmy. Po powrocie do platformy ze skrzynią zeskakujemy na dół przy uszkodzonej windzie.
Korzystając z manipulacji przejmujemy kontrolę nad strażnikiem i każemy mu na przykład usiąść na kanapie w recepcji - najważniejsze, żeby usunąć go ze schodów. Następnie schodzimy po klatce schodowej w dół i przeskakujemy przez balustradę na platformę obok i przechodzimy przez kolejną kratę. Znajdziemy się w szybie windy, gdzie po kolejnych metalowych belkach zeskakujemy na sam dół.
Otwieramy kolejną kratę i uważając na strażnika poniżej przeskakujemy na rury po drugiej stronie, a potem jeszcze raz na przeciwną stronę. Przechodzimy po rurach i docieramy do szybu wentylacyjnego widocznego przed nami. Docieramy do końca szybu i zeskakujemy przez właz w podłodze.
Znajdziemy się w małym pomieszczeniu, z którego wychodzimy w prawo i kierujemy się po schodach na górę. Docieramy do biura, gdzie używamy komputera stojącego na biurku i podobnie jak wcześniej uruchamiamy na pulpicie Program nadzorujący, a także zabieramy z biurka kartę dostępu. Po wykonaniu tego wracamy do pomieszczenia, gdzie zeskoczyliśmy na dół i za pomocą plecaka rakietowego wskakujemy z powrotem do szybu.
Zdobądź prototyp neuroaplifikatora
Wychodzimy z szybu i po rurach przeskakujemy teraz na metalową półkę po przeciwnej stronie i idziemy aż do jej końca uważając, aby nie wykryła nas wieżyczka. Po dotarciu do długich rur używamy broni z tłumikiem, aby zniszczyć wieżyczkę pod sufitem. To spowoduje, że pobliski strażnik rozpocznie poszukiwania, więc czekamy schowani za ścianą, aż ochroniarz zakończy poszukiwania i odzyskamy status ukrycia.
Po ustaniu poszukiwań zeskakujemy na dół i otwieramy zdobytą kartą drzwi do laboratorium, które natychmiast zamykamy za sobą używając do tego przycisku na ścianie. Następnie odwracamy się i używamy podobnego przełącznika po drugiej stronie pomieszczenia, aby zasunąć rolety, ponieważ w innym wypadku przez okno może nas zobaczyć ochrona.
Następnie kierujemy się w stronę komputera w niewielkiej wnęce - jest on zabezpieczony trudnym zamkiem, który łamiemy. Teraz klikamy na pulpicie ikonę wyłączenia ochrony prototypu, dzięki czemu nie uruchomi się alarm, kiedy wyjmiemy go z urządzenia. Jeśli nie posiadamy odpowiedniej umiejętności, nad komputerem znajduje się wejście do szybu, w którym możemy się schować, dopóki strażnicy nie zakończą alarmu. Pozostaje nam podejść do prototypu i wyjąć go z komory.
Dostarcz dowody Davidowi Barronowi
Po zdobyciu prototypu otwieramy drzwi, którymi weszliśmy i kierujemy się w lewo. Wchodzimy do korytarza i idziemy do końca - tam otwieramy następne drzwi. Dotrzemy w pobliże pomieszczenia z włazem w suficie, z którego korzystaliśmy wcześniej. Przy użyciu plecaka rakietowego ponownie wskakujemy do szybu i po rurach wracamy w okolice szybu windy, którym się dostaliśmy w ten obszar.
Przeskakujemy na półkę po lewej stronie, po czym zeskakujemy na podłogę za plecami patrolującego obszar ochroniarza i wsiadamy do zaznaczonej znacznikiem windy. Zjeżdżamy na piętro Wejście i wychodzimy z budynku. Idziemy za znacznikiem do siedziby ZUInfo, gdzie rozmawiamy z Davidem. Wręczamy mu tabliczkę i namawiamy, aby spojrzał na zgromadzone na niej dowody.
Teraz wracamy do biurowca Ryujin w mieście Neon. Wjeżdżamy windą na piętro kierownicze i rozmawiamy z Masako w jej gabinecie. Informujemy o wykonaniu zadania, po czym czekamy na audycję ZUInfo ujawniającej działania Infinity LTD. Na tym misja zakończy się, a na jej miejsce rozpocznie się kolejna - Piętro kierownicze.
Następnie: Starfield - Piętro kierownicze
Spis treści: Starfield - Poradnik, Solucja
Poprzednio: Starfield - Kluczowy składnik