Skip to main content

Starfield - Śliska sprawa

Zatrudniamy się przy produkcji narkotyku.

Podczas pobytu w mieście Neon w grze Starfield możemy rozpocząć współpracę z Yannickiem - właścicielem szemranego sklepu sprzedającego alkohol zmieszany z narkotykiem Aurora. Tym razem zostaniemy wysłani „pod przykrywką” do fabryki narkotyku, aby odnaleźć pracującego tam szmuglera - misja poboczna Śliska sprawa.

  • Miejsce: Neon, Górny Pokład
  • Lokalizacja: układ Volii, planeta Volii Alfa
  • Typ: Różne
  • Zleceniodawca: Brak (aktywowane automatycznie)
  • Uwaga: to zadanie jest częścią dłuższego cyklu misji, podczas którego zostaniemy wciągnięci w świat narkobiznesu miasta Neon - poprzednie zlecenie z tego cyklu: Niedokończone sprawy.

Zadanie rozpocznie się automatycznie po wykonaniu poprzedniej misji dla Yannicka - o ile zgodziliśmy się współpracować. Jeśli nie umiemy produkować AMP-a (Wzmacniacze wydajności 1), to mężczyzna da nam niezbędne składniki i każe poznać stosowną recepturę na stole laboratoryjnym w jego sklepie.

Po zakończeniu tej czynności udajemy się za znacznikiem do biura korporacji Xenofresh. Wjeżdżamy windą na piętro, po czym rozmawiamy z kobietą za biurkiem. Każe nam ona skorzystać z terminala na ścianie, aby aplikować na stanowisko w ich firmie. To, jaką udzielimy odpowiedź na pytania nie ma większego znaczenia. Po wypełnieniu formularza rozmawiamy z kobietą, która skieruje nas do fabryki w dzielnicy Podbrzusze. Udajemy się tam za znacznikiem.

Idziemy do fabryki Xenofresh i wchodzimy przez boczne drzwi. Na miejscu czekamy, aż Walentyna skończy dialog i rozmawiamy z nią o pracy, zgadzając się od razu rozpocząć zmianę. Kobieta da nam kombinezon ochronny - który zakładamy w ekwipunku w sekcji Ubiór - i schodzimy za nią na dół do laboratorium produkcji Aurory.

Rozmawiamy z kobietą, która wyjaśni nam, na czym będzie polegać nasza praca. Teraz czeka nas mała mini-gra w wytwarzanie narkotyku. W sumie musimy powtórzyć proces cztery razy. Za pierwszym razem w ramach szkolenia, bez limitu czasowego, ale później musimy zmieścić się z każdą partią w minutę.

Na taśmie produkcyjnej pojawi się pudełko (1) ze składnikami do stworzenia Aurory. Następnie używamy stołu laboratoryjnego (2), aby przygotować mieszankę - do wyboru mamy tylko jeden przepis, więc się nie pomylimy. Potem z gotowym produktem idziemy do zbiornika (3) na końcu pomieszczenia. Po wejściu w interakcję z nim zobaczymy pusty ekran. Klikamy przycisk odpowiedzialny za włączenie ekranu ekwipunku (na klawiaturze będzie to Q), wchodzimy w zakładkę Wspomagacze i klikamy na Nieprzetworzoną aurorę.

Po partii treningowej powtarzamy proces jeszcze trzy razy - za każdym razem zostaniemy nagrodzeni jednym punktem doświadczenia i 400 kredytami jeśli zmieścimy się w czasie. Po zakończonej zmianie udajemy się do pokoju socjalnego i rozmawiamy z Robie. Po krótkiej rozmowie okaże się, że to ona jest kontaktem Nashera. Z nowo zdobytymi informacjami wracamy do Yannicka.

Na miejscu okaże się, że „biznesem” Yannicka zainteresował się sam Benjamin Bayu - administrator miasta - i nie podoba mu się handel narkotykami za jego plecami. Najlepiej załatwić sprawę polubownie, wybierając kolejno kwestie „Bardzo, bardzo nam przykro” i „Ludzie walą mu do drzwi, żeby dostać więcej”.

Na tym zadanie zakończy się, ale na jego miejsce automatycznie uruchomi się następne, o nazwie Linia zaopatrzeniowa.

Następnie: Starfield - Linia zaopatrzeniowa

Spis treści: Starfield - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Starfield - Niedokończone sprawy

Zobacz także