Skip to main content

Starfield - Tacy przyjaciele

Dostań się do archiwum i znajdź informacje o terrormorfach.

Tacy przyjaciele to kolejne zadanie dla frakcji Zjednoczone Kolonie w Starfield. By je rozpocząć, ukończ uprzednio misję Naoczny świadek.


Na tej stronie:


Rozpoczęcie zadania

  • Miejsce: Nowa Atlantyda
  • Lokalizacja: układ Alfa Centauri, planeta Jemison
  • Typ: Frakcyjne
  • Zleceniodawca: Elizabeth MacIntyre

Gdy uporasz się z problemem terrormorfów z poprzedniego zadania, będziesz mógł uzyskać dostęp do archiwum. W tym celu porozmawiaj z Elizabeth MacIntyre przebywającą na najwyższym piętrze budynku ZK.


Ambasadorka Redcliffe - Kolektyw Wolnych Gwiazd

Potem udaj się do pobliskiej ambasady Kolektywu. Musisz uzyskać specjalny, wydrukowany klucz, który umożliwia kontynuację zadania. Dostępne opcje:
  • Perswazja - trakcie rozmowy z ambasadorką Radcliffe użyj Perswazji i zdaj test, aby uzyskać jej zgodę na dostęp do archiwalnych danych. Przynależenie do Kolektywu Wolnych Gwiazd (możliwość dołączenia na Akili - zadanie Na straży gwiazd) lub towarzystwo Sama Coe mogą ułatwić negocjacje. Niepowodzenie wymaga innych działań:
  • Kradzież - zabierz ambasadorce Klucz do ambasady kolektywu (1) (wejście do pomieszczenia z terminalem) oraz Klucz Kolektywu do generatora (1) - to on pozwala wydrukować przepustkę. Jest to jednak bardzo trudne. Potem zejdź w dół i udaj się za zamknięte drzwi (2), by kontynuować
  • Pomoc pracownika - Cameron Long pomoże ci dostać się do sypialni ambasadorki, jednak będzie chciał za to 8000 kredytów, chyba że skłamiesz proponując mu rozmowę w ZK. Da ci klucz, który umożliwia wejście do wentylacji z sali konferencyjnej i wejście do pokoju Radcliffe. Możesz też samodzielnie otworzyć zamek do pomieszczenia (trudny). Potem zabierz podsłuch z kwiatka

Uciekając się do szantażu możesz jeszcze wyłudzić od niej dodatkową nagrodę - będzie to jej pistolet Ambasador, a przy ponownej próbie - 7000 kredytów.


Ambasada Va'Ruun

Zjedź windą na dolne piętro i użyj przełącznika zasilania obok trzeszczącego interkomu. Twoim zadaniem jest aktywować jeszcze dwa takie przełączniki w dalszej części kompleksu, pełnego robotów strażniczych oraz wieżyczek.

Po spotkaniu z ambasadorem Bal'mor w piwnicy sprawa wygląda dużo lepiej - możesz okraść ambasadora, jednak prosta rozmowa jest wystarczająca, aby poszedł na współpracę. Ponadto - sporo wartościowych przedmiotów w jego pokoju możesz zabrać nie kradnąc ich.

Na koniec wróć do szefowej, potem udaj się do archiwów, gdzie jedynie musisz użyć kluczy i zebrać potrzebne dane. Po tych działaniach zadanie kończy się u MacIntyre. Zadanie nagradzane jest zdobyciem obywatelstwa, które:

  • umożliwia zakupienie lokalnej nieruchomości
  • obniża ceny u kupców Zjednoczonych Kolonii
  • zapewnia jednorazowe wynagrodzenie: 5000, a dodatkowo za ukończoną misję - 10000 kredytów i 350 PD.

Następnie: Starfield - Lepsze znane zło

Spis treści: Starfield - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Starfield - Naoczny świadek

Zobacz także