Starfield - Żadnych gwałtownych ruchów
Okradnij kapitana Petrowa.
Zadanie Żadnych gwałtownych ruchów to misja główna w Starfield. Odblokujesz ją poza zakończeniu zlecenia Krótkowzroczność i rozmowie z Vladimirem. Musisz zdobyć artefakt od kapitana Petrowa.
- Miejsce: stacja orbitalna Oko
- Lokalizacja: układ Alfa Centauri, planeta Jemison
- Typ: Główne
- Zleceniodawca: Vladimir Sall
Po zakończeniu napraw stacji orbitalnej Oko, pogadaj z Vladimirem. Skieruje cię on na statek kapitana Petrowa w celu zabrania mu artefaktu i przydzieli jednego z towarzyszy - w naszym przypadku był to Berrett i idealnie odegrał swoją rolę. Udaj się do układu Procjon A. W tym miejscu orbituje statek Scow.
Dostępne opcje działania po namierzeniu i wywołaniu statku, to: Perswazja, pomoc towarzysza w rozmowie (często zakończone niepowodzeniem, ale zyskasz jego znaczny szacunek) lub przejście do ofensywy. W ostatnim przypadku możesz zrobić to z zaskoczenia nie rozpoczynając rozmowy.
W walce nie musisz się wiele przejmować, bowiem statku nie da się zniszczyć. Poza nim jesteś zobligowany do zniszczenia wieżyczek, które jak satelity krążą niedaleko statku. Po sukcesie przekonywania lub agresywnym abordażu przejdziesz do rozmowy z kapitanem. Możesz pominąć napotkanego Tad Xun, rozmowa z nim nic ci nie da. W rozmowie z Petrowem masz trzy opcje: walka, Perswazja oraz pomoc towarzysza.
Jeśli nie jesteś mocny w perswazji, kolega może przekonać kapitana, by wprowadził was do skarbca. Kapitan posiada klucz do sejfu przy sobie.
Wewnątrz skarbca masz tylko jedną opcję działania: pochwyć artefakt Phi i zaatakuj Petrowa (nie używaj broni EM), który podda się, nim zdążysz go uśmiercić. Użyj najsilniejszego ataku, bowiem Petrow będzie uciekał, a dopóki z nim nie pogadasz, jego strażnicy są wrogo nastawieni.
Obie opcje dialogowe prowadzą do tego, że możesz swobodnie opuścić statek bez agresji ze strony ochroniarzy, możesz również dowolnie podnosić inne fanty ze skarbca i pokładu. Nie unikniesz jednak wystawienia nagrody za swoją głowę - lądowanie na Jemison wymaga od ciebie uiszczenia opłaty i oddania wszystkich kradzionych przedmiotów (z czerwonym znacznikiem), co jest sugerowaną opcją, aby nie pogarszać swojej sytuacji. Na koniec wróć do Loży i zdaj artefakt. Kolejne zadanie to Wysoka cena.
Następnie: Starfield - Wysoka cena
Spis treści: Starfield - Poradnik, Solucja
Poprzednio: Starfield - Krótkowzroczność