Stellar Blade jednak z trybem Nowej Gry Plus na premierę
A miał być później.
Choć jeszcze niedawno twórcy Stellar Blade ogłaszali, że tryb Nowej Gry Plus pojawi się w tytule dopiero w jednej z aktualizacji, to produkcja debiutuje dzisiaj z uwzględnieniem tej opcji.
Jak na taką funkcję przystało, po ukończeniu kampanii po raz pierwszy będziemy mogli zacząć kolejne podejście o wyższym poziomie trudności, ale z zachowaniem postępów w rozwoju bohaterki oraz zdobytego doświadczenia. Odblokujemy także nowe kostiumy oraz rozszerzymy dostępne umiejętności.
Deweloperzy wyjaśniają na oficjalnym blogu PlayStation, że Nowa Gra Plus to łącznie aż 34 elementy stroju, w tym pięć akcesoriów i po dwa ubrania dla postaci niezależnych: dla Adama, Lily oraz Drone’a. Jest na przykład coś w stylu munduru, a także bluza na weekend.
I choć przebieranki są ważne, to nie może zabraknąć także zmian w rozgrywce. Kolejne podejście do kampanii pozwoli znacznie bardziej rozbudować sprzęt. W przypadku broni mowa nawet o wzroście z maksymalnie 15. na maksymalnie 40 poziom.
Gdy zdobędziemy już wszystkie ulepszenia, nadal znajdować będziemy rdzenie służące do usprawniania wyposażenia. Nadmiarowe surowce będzie więc można sprzedać, by kupić - zgadliście! - kolejne stroje dla Eve.
Poza tym odblokujemy także dodatkowe efekty umiejętności, rozszerzające możliwości tych posiadanych i - dla przykładu - wydłużające combosy. Wrogowie mogą także pojawić się w innych miejscach, zapewniając pewną różnorodność.
Stellar Blade debiutuje dzisiaj wyłącznie na PlayStation 5. „To wciągająca i wyróżniająca się gra akcji. Chociaż ma pewne niedociągnięcia, które zapewne wynikały z ograniczonego budżetu produkcji, to potrafi utrzymać w napięciu i sprawia frajdę od prologu, aż do ostatnich misji” - napisał Maciek w naszej recenzji.