Strategia Has-Been Heroes zadebiutuje 28 marca
Projekt twórców Trine.
Deweloperzy ze studia Frozenbyte ujawnili dokładną datę premiery swojego kolejnego projektu - Has-Been Heroes. Produkcja ukaże się 28 marca na PC, PS4, Xbox One i Nintendo Switch.
Tytuł będzie połączeniem strategii oraz gry akcji, z elementami roguelike. Całość okraszona ma być humorem, o czym może świadczyć fakt, że podczas zabawy staniemy przed zadaniem doprowadzenia dwóch księżniczek do szkoły.
Twórcy przygotowują kilku bohaterów, wśród których znajdą się takie nietypowe postacie, jak meksykański zapaśnik, szejk czy robot. Nie zabraknie jednak też bardziej tradycyjnych - wojownika, łotrzyka, krasnoluda i barda.
Podczas starć protagoniści ustawią się na trzech ścieżkach, broniąc dostępu do księżniczek. W walce z przeciwnikami skorzystają ze zróżnicowanych czarów i ataków, odblokowywanych w trakcie rozgrywki.
O prowadzone postacie trzeba będzie jednak dbać - podobnie jak w innych produkcjach typu roguelike, zabity heros zginie bezpowrotnie. Twórcy obiecują jednak, że śmierć zostanie wynagrodzona.
Autorzy podkreślają, że gra projektowana jest z myślą o wielokrotnym przechodzeniu. Do zdobycia ma być 200 przedmiotów i 100 zaklęć, przy czym tylko część znajdziemy w trakcie jednego podejścia.
To jednak nie wszystko - za każdym razem dodawane mają być kolejne „wątki fabularne”, rozszerzające przedstawianą historię. Łącznie produkcja zaoferuje ponad 30 godzin zabawy.
Tytuł będzie się też wyróżniał dwuwymiarową i kolorową oprawą graficzną, budzącą skojarzenia z komiksami i serialami animowanymi.
Has-Been Heroes wykorzysta również specjalne funkcje konsoli Nintendo Switch, w tym wibracje kontrolera oraz opcję przełączania się z trybu stacjonarnego w przenośny (i odwrotnie). Więcej szczegółów na ten temat ujawnionych zostanie wkrótce.