Strategia Massive Chalice debiutuje 1 czerwca w pełnej wersji
Koniec Early Access.
Studio Double Fine - twórcy Broken Age i Costume Quest - ogłosili, że 1 czerwca wydadzą pełną wersję sfinansowanej na Kickstarterze gry strategicznej Massive Chalice.
Turowa produkcja opuści tego dnia program Early Access, gdzie debiutowała w listopadzie ubiegłego roku - napisano na oficjalnym blogu firmy.
W tym samym okresie tytuł zadebiutuje także na konsolach Xbox One.
Prace nad wersją PC trwają już od około dwóch lat. W tym okresie deweloperzy dodawali nowe elementy i wprowadzali poprawki, bazując na opiniach graczy.
Teraz Double Fine zajmuje się ostatnimi poprawkami i szlifowaniem wydajności przed ostateczną datą premiery. W wersji 1.0 znajdziemy wsparcie dla kontrolera, osiągnięcia oraz zmiany w balansie rozgrywki.
W strategii wcielamy się w nieśmiertelnego przywódcę, dowodzącego grupą herosów. Zadaniem graczy jest odparcie inwazji demonów, zjednoczenie krainy pod własnym sztandarem i rekonstrukcja tytułowego kielicha.
Rozgrywkę podzielono na dwie płaszczyzny: taktyczną walkę oraz zarządzanie włościami, polegające między innymi na prowadzeniu badań, aranżowaniu ślubów czy dbaniu o wydobycie surowców.
Twórcy czerpią inspiracje z X-COM, Final Fantasy Tactics i Fire Emblem, ale także z „Gry o Tron”. Wiele elementów gry generowanych jest losowo. Prowadzeni herosi starzeją się i umierają, a raz utraconego na polu walki bohatera już nie odzyskamy.