Strategia Stellaris najszybciej sprzedającą się grą studia Paradox
200 tys. egzemplarzy w ciągu doby.
Strategia Stellaris to najszybciej sprzedająca się produkcja studia Paradox Interactive. W ciągu doby gracze zakupili ponad 200 tys. egzemplarzy.
„To gra, jakiej nigdy wcześniej nawet nie próbowaliśmy stworzyć, dlatego jesteśmy niezmiernie usatysfakcjonowani, że takie ryzyko z naszej strony się opłaciło” - zaznaczył Henrik Fahraeus, dyrektor projektu.
„Uważnie słuchamy opinii fanów i szykujemy się na lata stałego wspierania produkcji dodatkami oraz ulepszania rozgrywki”.
Tak jak i w Europa Universalis czy Crusader Kings, celem w Stellaris jest rozwój własnej frakcji, poprzez podbój kosmosu na ogromną skalę. Kluczem do sukcesu będzie zwiedzanie zakamarków wszechświata i poznawanie nowych gatunków.
Zobacz: Stellaris - poradnik i najlepsze strategie
Deweloperzy zaznaczają, że to najbardziej przystępna strategia od Paradoxu, co nie oznacza jednak uproszczenia mechanizmów rozgrywki i zmniejszenia liczby możliwości. Chodzi raczej o brak historycznych uwarunkowań, które często utrudniały przygodę w poprzednich tytułąch studia.
Twórcy przygotowali też wsparcie dla 32-osobowego trybu sieciowego, z rozbudowanym systemem dyplomacji i naciskiem na eksplorację proceduralnie generowanego wszechświata.