Strategia XCOM 2 otrzyma trzy mody w dniu premiery
Nowa broń i talenty.
Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, studio Long War przygotowało już trzy modyfikacje dla XCOM 2, udostępniane już w piątek, w dniu premiery gry na PC.
Twórcy odpowiadali w przeszłości za popularnego moda Long War do XCOM: Enemy Unknown, a ostatnio ujawniono, że współpracują z Firaxis Games. Prace trwają jednak znacznie dłużej - od września ubiegłego roku.
Modyfikacje planowane dla XCOM 2 są dużo mniejsze w skali. Pierwsza z nich wprowadza pistolet maszynowy, zapewniający większą szybkostrzelność, ale mniejsze obrażenia.
Do tego mod z nowymi umiejętnościami, do odblokowania dla określonych żołnierzy. Są to talenty „lidera”, a tylko jedna jednostka tego typu może znaleźć się w drużynie.
Listę premierowych modyfikacji zamyka kolejny typ przeciwnika, czyli Muton Centurion, przypominający nieco Krogana z Mass Effect.
Twórcy przyznają, że nie planują jeszcze projektu o rozmiarach Long War do XCOM 2, choć nie wykluczają niczego w przyszłości.