Stray - rozdział 11, Areszt: cele, Wartownicy
Przygoda zbliża się do końca.
Areszt w Stray to przedostatni rozdział przygody. Kot uwalnia w nim Clementine z celi i razem wychodzą z więzienia z hukiem.
Na tej stronie:
Cele i uwalnianie Clementine
- Po rozpoczęciu rozdziału, skocz na prawy pręt, potem wróć od lewej i skocz na lewy. Z lewego pręta skocz na prawy, a potem na klatkę i beczki.
- Na korytarzu wskocz na klimatyzatory, a potem na rurę i przejdź dalej.
- Drona stojącego ci na drodze nie możesz pominąć, więc przebiegnij od razu do pudełka na niższym piętrze.
- Wejdź wyżej dzięki skrzyniom i śmietnikowi obok wspomnianego pudełka.
- Spotkasz Clementine. Wejdź do przeciwległego pomieszczenia tutaj, przejdź naokoło i weź klucz, a potem odłóż go przy celi Clementine.
- Przeskocz nad laserami za pomocą obiektów zawieszonych na suficie.
- Pokonaj kolejne przeszkody.
- Pociągnij dźwignię w tym pomieszczeniu i ukradnij robota z podestu.
- Wróć dokładnie tą samą drogą, którą się tu dostałeś, a więc do Clementine.
- Zrzuć cegły na śmietniku, żeby zwrócić uwagę Clementine. Przejdź na drugą stronę i pociągnij dźwignię, by otworzyć drzwi.
Jak oczyścić przejście z dronów-wartowników
- Musisz zwabić drona do pomieszczenia i wykorzystując przeszkodę w środku okrążyć go, zainicjować zamykanie drzwi i szybko wyjść. Wykorzystaj przeszkodę, by dron w ogóle cię nie widział, kiedy cię szuka.
- Teraz musisz powtórzyć sztuczkę, ale z dwoma dronami. Zwab oba, wbiegnij do pomieszczenia, a kiedy roboty będą w środku, zamknij oba wejścia od zewnątrz.
- Kiedy Clementine nie będzie mogła otworzyć drzwi, idź przez dziurę i pociągnij dźwignię z drugiej strony.
- Podrap drzwi od pojazdu, by dać znać Clementine.
- Po drugiej stronie aktywuj dźwignię. Rozpocznie się scena pościgu, a twoim zadaniem jest dogonienie pojazdu.
- Po scenie, przejdź przez dziurę w siatce, a potem w dół metra. Wejdź w interakcję z panelem.
- Idź po zielonym kablu i wejdź do kabiny maszynisty.
Po krótkiej scence rozpocznie się ostatni rozdział gry.
Następnie: Stray - rozdział 12, Pomieszczenie kontrolne: koniec gry
Spis treści: Stray - Poradnik, Solucja
Poprzednio: Stray - rozdział 10, Śródmiasto: kurtka, kask, klub nocny