Stray - rozdział 3, Mieszkanie: zagadka z bateriami, B-12
Kot spotyka przyjaciela.
Trzeci rozdział gry Stray nosi nazwę Mieszkanie. Trafiasz w nim do domu pewnego robota, którego pomagasz przywrócić do życia.
- Podejdź do ekranu z napisem „Potrzebuję pomocy”. Chodź kotem po klawiaturze, żeby „odpowiadać” nieznajomemu na wiadomości.
- Czeka cię zagadka z kontaktami i bateriami. Twoim zdaniem jest znalezienie czterech baterii i włożenie je w cztery kontakty.
- Pierwsza bateria jest na szafce. Musisz przestawić dźwignię po prawej, co spowoduje, że maszyna ruszy się w lewo. Druga bateria jest w samej ruchomej maszynie.
- Trzecia bateria jest na stole.
- Czwartą baterię znajdziesz na szafce po lewej stronie. Wskocz na stołek, żeby się tam dostać.
- Włóż wszystkie baterie do kontaktów i przejdź przez tajne przejście. Zrzuć pudło na półce na ziemię. Wypadnie z niego mały robot. Chwyć go.
- Wróć do poprzedniego pomieszczenia i połóż robota na platformie. Zostanie on naprawiony.
- Po scenie przerywnikowej i dialogach, otwórz drzwi za pomocą klucza.
- Aby otworzyć kolejne drzwi z kodem, udaj się do pomieszczenia po prawej stronie i zrzuć puszkę z farbą. Kod to 3748.
- Zjedź wiatrem w dół, kontynuuj podróż, a potem raz jeszcze zjedź wiadrem. Ucieknij od przeciwników.
Po wejściu do alejki, rozpocznie się kolejny rozdział.
Następnie: Stray - rozdział 4, Slumsy: notatniki Nieznajomych
Spis treści: Stray - Poradnik, Solucja
Poprzednio: Stray - rozdział 2, Martwe miasto: wędrówka przez dachy