Stray - rozdział 5, Dachy: zurki w klatkach, winda
Instalacja przekaźnika.
Dachy w Stray to kolejny liniowy rozdział przygody. Przygotuj się na sporo spotkań z zurkami, ale i wykonanie ważnego zadania w misji dotarcia do świata na Zewnątrz.
- Na początku rozdziału nauczysz się nowej sztuczki. Możesz miauczeć, by zwabiać zurki, a następnie obiec je, wykorzystując otoczenie. Dzięki temu możesz sprawić, że zurki przybiegną tutaj (1), a ty przejdziesz na drugą stronę prętem (2).
- Musisz wykorzystać bujający się pręt, by przejść dalej.
- Ustaw beczkę tak, by dosięgała do kolejnych prętów i idź dalej. Trafisz do obszaru oblepionego dziwną, mięsną tkanką.
- Shakuj drzwi, by zurki przeszły dalej. Potem zhakuj je ponownie, ale natychmiast wskocz na barierkę i przeszkocz dalej. Zurki będą uwięzione.
- Przetocz beczkę w lewo, by dostać się wyżej. Wskocz na rusztowanie i popchnij deskę, by dostać się do wentylacji.
- Następne „pomieszczenie” może być trochę mylące. Musisz przebiec przez zurki i dostać się na to rusztowanie, z prawej strony.
- Cel w następym „pomieszczeniu” to ponownie rusztowanie.
- Na wyższym piętrze otwórz klatkę z zurkami, a następnie natychmiast ucieknij tutaj. Zeskocz na dół i zamknij siatkę. Potem przesuń beczkę w prawo.
- Ponownie otwórz siatkę, przesuń beczkę do końca, wskocz na beczkę, a potem na pręt.
- Wykorzystaj poczwórny most, by przechytrzyć zurki. Gdy będziesz robił uniki, po chwili wszystkie powinny spaść.
- Na wyższym piętrze aktywuj dźwignię i czekaj na przyjazd windy. Hałas przywoła falę zurków, więc musisz unikać ich ataków. Pozostań w ruchu.
- Kiedy winda zjedzie, wskocz na kamień, a potem do środka windy.
- Na wyższym piętrze umieść przekaźnik we wskazanym miejscu i obejrzyj przerywnik filmowy.
Wskocz do kolejki z wiadrem, a rozdział się zakończy.
Następnie: Stray - rozdział 6, Slumsy cz. II: kable, detergent, ponczo
Spis treści: Stray - Poradnik, Solucja
Poprzednio: Stray - rozdział 4, Slumsy: notatniki Nieznajomych