Skip to main content

Strzelanka Payday 2 trafi w czerwcu na PlayStation 4 i Xbox One

Z dodatkami z wersji PC.

Studio Overkill Software poinformowało, że kooperacyjna strzelanka Payday 2: Crimewave Edition ukaże się w czerwcu na PlayStation 4 i Xbox One.

Nową wersję można zamówić już teraz, z 25-procentową zniżką i prezentem w postaci Hard Time Loot Bag. W tym zestawie przedmiotów znajdziemy maski dla postaci, celownik i wirtualną gotówkę.

Odsłona Crimewave Edition zostanie uzupełniona o aktualizacje wprowadzane w ostatnich 12 miesiącach na PC. Odświeżenia doczeka się także oprawa graficzna - rozdzielczość zwiększono do 1080p, ale twórcy nie są jeszcze gotowi podać ostatecznej liczby klatek na sekundę.

Bez dodatkowych opłat otrzymamy wydane już na komputerach dodatkowe misje oraz liczne bronie, postacie i maski.

Ze względu na trudności techniczne niemożliwe będzie przeniesienie postępów z wersji PlayStation 3 i X360. Studio Overkill rozważa przygotowanie innego prezentu - wśród opcji jest między innymi niższa cena. Ostatecznej decyzji jeszcze nie podjęto.

Już po premierze deweloperzy planują publikować aktualizacje równocześnie z wersją PC. W planach jest udostępniania nowej - płatnej i darmowej - zawartości nawet po 2016 roku.

Twórcy podali, że społeczność graczy to już ponad 9 milionów osób, a niektórzy z nich spędzili na strzelaniu do policjantów ponad 2 tysiące godzin. Dlatego też Overkill nie śpieszy się z pracami nad Payday 3.

Robota pali się w rękach

- Moglibyśmy zrobić Payday 3 - wyjaśnia producent Almir Listo w rozmowie z Eurogamerem. - Ale później tylko byśmy żałowali. Chcemy zbudować długoterminowy związek ze społecznością. Pięć lat temu nasze studio ledwo istniało. Zawsze szanowaliśmy graczy i ich oddanie dla naszego uniwersum.

Nowa odsłona serii jest obecnie poza zasięgiem studia, które zajmuje się teraz także dwoma innymi projektami: strzelanką na licencji The Walking Dead oraz tajemniczą produkcją science-fiction o nazwie Storm.

Przyszłość firmy rysuje się jednak w jasnych barwach. W ubiegłym roku Overkill stało się częścią Starbreeze Studios, które z kolei zamieniło się w wydawcę. Tworzenie DLC do Payday 2 wspomaga teraz studio Lion Guy Lion z Chorwacji.

- Liczymy teraz 50-60 deweloperów. Nie jesteśmy największym zespołem więc musimy pracować dwa razy ciężej, by zrealizować wszystkie pomysły - kończy Almir. - To właśnie dlatego nosimy nazwę Overkill. Zawsze staramy się przekroczyć oczekiwania.

Zobacz na YouTube

Zobacz także