Strzelanka The Division opóźniona do przyszłego roku
Ubisoft podał wyniki finansowe.
Ubisoft ogłosił podczas konferencji z inwestorami, że sieciowa strzelanka The Division zanotowała opóźnienie i ukaże się na początku przyszłego roku.
Francuski wydawca planuje debiut produkcji w czwartym kwartale roku fiskalnego, czyli w okresie od początku stycznia do końca marca 2016 r.
Platformy docelowe to PC, PlayStation 4 i Xbox One. Pierwotnie zakładano, że ambitna produkcja ukaże się jeszcze w tym roku, ale brak jakichkolwiek wieści na temat gry był wiele mówiącą wskazówką na temat przesunięcia terminu.
The Division to gra MMO z otwartym światem, rozgrywająca się w zrujnowanym Nowym Jorku. Gracze wcielają się w członków tytułowego oddziału, ocalałego po ataku tajemniczego wirusa. Twórcy stawiają na rozbudowane elementy RPG i obiecują, że będziemy mogli pograć także w samotności.
Firma opublikowała też wyniki finansowe za zakończony rok fiskalny. Zanotowano 112,7 mln euro zysków, w porównaniu ze stratą 49,3 mln w ubiegłym roku. Wysokie rezultaty sprzedaży napędzały Assassin's Creed Unity i Rogue, Far Cry 4 oraz Watch Dogs.
Największy wzrost - aż o 96,8 procent - zanotowano w przychodach pochodzących z dystrybucji cyfrowej, do poziomu 382,7 mln euro. Również prognozy firmy są obiecujące, wspierane tytułami takimi jak Rainbow Six Siege, Assassin's Creed Syndicate, Just Dance czy właśnie The Division.
Co ciekawe, na obecny rok fiskalny Ubisoft ma jeszcze jeden tytuł „klasy AAA”, którego nie wymieniono z nazwy. Czyżby Beyond Good & Evil 2?