Skip to main content

Studio Arkane nie zajmuje się Prey 2

AKTUALIZACJA: W sieci pojawiły się screenshoty z „wstrzymanej” produkcji.

Aktualizacja: Użytkownik forum dyskusyjnego 4chan.org opublikował szereg screenów z Prey 2.

*

Oryginalna wiadomość: Pete Hines z Bethesdy zaprzeczył nieoficjalnym informacjom z maja, według których prace nad Prey 2 przeniesiono ze studia Human Head do twórców Dishonored - francuskiego Arkane.

- Nie. Nie mam pojęcia skąd to się wzięło - przyznał wiceprezes ds. marketingu w rozmowie z serwisem Rock, Paper, Shotgun na imprezie QuakeCon. - Prey 2 od Human Head to Prey 2 od Human Head. Arkane jest gdzie indziej, zajmują się swoim projektem i niczym innym. Na ten temat powiemy coś więcej bliżej premiery.

Zaprzeczenie wygląda na definitywne. Co więc dzieje się z Prey 2?

- Jakość nie była odpowiednia - tłumaczy Hines. - Nasze oczekiwania, a częściowo oczekiwania samego Human Head, były większe. Nie wydamy produktu, zanim rozwiązane nie zostaną pewne sprawy i uznamy, ze całość jest warta czasu i uwagi.

- Tak, moglibyśmy wrzucić to do pudełka i zapomnieć, ale takie podejście nie spełniłoby niczyich oczekiwań - dodaje. - Pojawiłyby się pytania: „co się stało?” Cóż, sami chcemy widzieć. Wstrzymanie prac nigdy nie jest przyjemne. To na pewno nie jest łatwa decyzja, zwłaszcza po wydaniu milionów dolarów na produkcję.

Dziennikarz RPS zapytał Hinesa także o przyszłe plany na Prey. Czy wizja studia Human Head może zostać zrealizowana? Przedstawiciel Bethesdy stał się jednak mniej rozmowny.

- Powodem przesunięcia daty premiery była jakość produkcji, niższa od oczekiwanej i wymaganej. To był problem. Koncept gry nie ma tu znaczenia - wyjaśnia.

- Podobnie jest w przypadku Wolfensteina, którego przekładamy na przyszły rok, ponieważ pokazuje potencjał, ale wymaga doszlifowania, by osiągnąć oczekiwany poziom. Prey 2 to nie pierwsza gra, którą opóźniamy z tego powodu. Ostatecznie wszystko sprowadza się do jakości.

Prey 2 - Trailer z E3 2011Zobacz na YouTube

Zobacz także