Studio Insomniac pracuje nad „nowymi doświadczeniami” w świecie Fuse
Ted Price: „Nie mówię o DLC”.
Insomniac planuje już „nowe doświadczenia” w uniwersum strzelanki Fuse, pomimo kłopotliwego procesu produkcyjnego i chłodnego przyjęcia w recenzjach.
Szef studia, Ted Price zdradził, że trwają prace nad marką Fuse, choć prezes zdaje sobie sprawę, jakie kontrowersje wywołało przeprojektowanie strzelanki, by zaoferować mroczniejszy klimat.
„Oczywiście, zdajemy sobie sprawę z niepochlebnych opinii po zmianie Overstrike na Fuse” - napisał Price na oficjalnym blogu. „Przeczytaliśmy komentarze na YouTube, obejrzeliśmy fora dyskusyjne. Słuchamy.”
„Po ponownym zaprezentowaniu gry w 2012 roku nadal wprowadzaliśmy zmiany, dodając więcej kolorów, upewniając się, że mamy humorystyczne dialogi” - tłumaczy. „Nie, nie wprowadziliśmy zmian w grafice z powodu opinii 12-latków w badaniach fokusowych. Zrobiliśmy to, co uważaliśmy za słuszne dla uniwersum Fuse.”
Price dodaje, że studio pracuje już nad nowymi prototypami i pomysłami na kontynuacje.
„Zaczęliśmy już rozszerzać to, co rozpoczęliśmy wraz z Fuse. W momencie, gdy piszę tę wiadomość, trwają już prace nad użyciem podstawowych elementów Fuse w nowych prototypach - coś, co wykorzystuje dziwną substancję kosmitów, tak kluczową w grze. Nie mówię o DLC, mam na myśli całkiem nowe doświadczenie.”
„W posiadaniu i tworzeniu własnej marki wspaniały jest fakt, że możemy pójść w dowolnym kierunki i zrobić wszystko, co chcemy. I tak właśnie zrobimy.”
Fuse to pierwszy tytuł multiplatformowy od Insomniac po 15 latach ekskluzywności na PlayStation, dzięki której otrzymaliśmy m.in. serie Resistance i Ratchet & Clank.
Kooperacyjna strzelanka dla czterech graczy ukaże się w Europie już 31 maja, na PS3 i X360. W rolach głównych wystąpi czwórka agentów: Dalton Brooks, Izzy Sinclair, Jacob Kimble oraz Naya Deveraux. Każdy z bohaterów dysponuje własnymi umiejętnościami. Jednym z kluczowych elementów będzie także dostęp do broni, wyprodukowanej przez firmę Xenotech.