Studio Red 5 zwalnia 10 procent pracowników przed premierą MMO Firefall
Zawieszono prace nad trybem gracz kontra gracz.
Studio Red 5 z Kalifornii zdecydowało się zwolnić 10 procent pracowników wkrótce przed premierą MMO Firefall.
Najwięcej osób zwolniono w wewnętrznym oddziale odpowiedzialnym za internetową telewizję Stage 5 TV, a szef studia zapewnia, że prace nad grą w żaden sposób nie ucierpią.
„Firefall dojrzewa, musimy więc przeznaczyć więcej zasobów na strategię i wsparcie gotowego produktu” - napisał w oświadczeniu Mark Kern, zarządzający Red 5.
Menedżer poinformował także, że zdecydowano się na razie nie wprowadzać w Firefall potyczek gracz kontra gracz, a twórcy pracują obecnie nad nowym, lepszym rozwiązaniem tego trybu.
„Nasza ostatnia próba to tryb czysto eSportowy - Jetball. Może i jest bardzo interesujący, ale wymaga dużych umiejętności i nie przyciąga zbyt wielu graczy.”
„Przemyślimy więc wszystkie rozwiązania, by zaoferować jak najlepszy tryb gracz kontra gracz, interesujący dla wszystkich użytkowników” - dodaje Kern, nie podając jednak żadnych ram czasowych.
Strzelanka MMO Firefall znajduje się obecnie w fazie otwartych testów beta. Pełna wersja powinna ukazać się jeszcze w tym roku. Odpowiedzialne za produkcję studio Red 5 zostało założone przez kilku byłych deweloperów World of Warcraft, którzy planują przenieść część pomysłów do gatunku strzelanek.