Skip to main content

Stypa w stylu Dead Island 2. Nietypowa oferta firmy ubezpieczeniowej

Z imprezą w Los Angeles.

Brytyjska firma ubezpieczeniowa Dead Happy podjęła współpracę z Plaion, oferując polisę na życie w stylu Dead Island 2, z gwarancją nietypowej stypy po śmierci.

Oferta obejmuje bowiem pokrycie kosztów ewentualnego pogrzebu, włącznie z wyprawieniem „historycznej” stypy. Jak sugeruje sama nazwa firmy, takie atrakcje są na porządku dziennym. W ofercie znaleźć można także inne opcje, jak wysłanie naszych prochów w atmosferę lub przygotowanie statui z brązu na naszą cześć.

W ramach pozycji Dead Island zainteresowani zapłacą dodatkowe 8 tysięcy funtów (ok. 42 tys. zł), za co otrzymają nie tylko zwyczajne ubezpieczenie na życie. Otóż po naszym zgodnie firma wyśle „naszych kolegów do prawdziwego Los Angeles na imprezę zombie zakrapianą koktajlami, zanim wszystko pójdzie w diabły” - czytamy w opisie.

Organizatorzy dodają przytomnie, że inicjatywa - pod nazwą Dead Island 2 Deathwish - nie jest legalnie wiążącą (choć polisa jest już prawdziwa) i opcją, więc firma nie będzie mogła zmusić nikogo do wybrania się od Los Angeles, a skorzystanie z opcji jest jedynie sugestią, że tego właśnie chcemy.

Zobacz także: Dead Island 2 - Poradnik, Solucja - nasze kompletny przewodnik po grze

Takie pośmiertne „życzenia” to coś, w tym Dead Happy się specjalizuje. Wspomniane wysłanie prochów na skraj kosmosu to koszt na poziomie 3 tys. funtów, a więc znacznie taniej niż impreza w Los Angeles. Droższe jest także zamienienie naszych prochów w diament - za 6 tys. funtów. Inne pozycje są nieco bardziej rozsądne, jak zapłata za terapię ocalałych czy... wyrzucenie śmieci.


Dlaczego warto sięgnąć po „Legendy gier wideo”?

Dzięki książce poznasz największych twórców gier wideo w historii, a przy okazji dowiesz się, jak wielki był ich wpływ na wszystkie kolejne gry, również dzisiejsze hity, w które grasz na co dzień.

Pobierz darmowy fragment i zamów książkę „Legendy gier wideo” w przedsprzedaży »

Kto pierwszy poruszył postacią na ekranie, jak narodziły się komputerowe RPG-i, dlaczego grom tak blisko do filmów, kto wymyślił otwarte światy, jak narodziły się strzelanki czy wreszcie, który znany twórca poleciał w kosmos jako drugi cywil w historii.

Dowiedz się więcej teraz »

Zobacz także