Subskrybenci Xbox Game Pass grają w 40 proc. więcej produkcji, niż przed wykupieniem usługi
Również tych spoza katalogu abonamentu.
Osoby subskrybujące Xbox Game Pass kupują więcej gier i próbują bardziej różnorodnych gatunków - również nienależących do katalogu usługi - niż przed wykupieniem abonamentu, twierdzi Microsoft.
- Subskrybenci angażują się o wiele bardziej, nawet jeśli chodzi o tytuły spoza abonamentu. W różnych sklepach kupują więcej gier niż przed dołączeniem - powiedział szef programu ID@Xbox, Agostino Simonetta, podczas wydarzenia GamesIndustry.biz Investment Summit.
Simonetta przekonuje, że wzrost liczby uruchamianych gier wynosi 40 procent. Użytkownicy próbują też tytułów o większej różnorodności.
91 procent subskrybentów przyznaje, że uruchomiło grę, której nie sprawdziliby bez Xbox Game Pass, a Microsoft zauważył, że liczba gatunków, które uruchamiają użytkownicy, zwiększa się o 30 procent po wykupieniu usługi.
Simonetta podkreśla, że Game Pass jest doskonałym sposobem na zwiększenie rozpoznawalności gier niezależnych i niszowych, które w normalnych warunkach dotarłyby do znacznie mniejszej liczby odbiorców.
Xbox Game Pass kosztuje 40 zł za miesiąc i zapewnia dostęp do wciąż rozwijanego katalogu gier oraz produkcji Microsoftu na premierę. Od niedawna dostępna jest też wersja przygotowana specjalnie dla użytkowników PC.
Źródło: GamesIndustry
Następnie: Franck Ribéry zaskoczony swoją twarzą w FIFA 20 - "Kim jest ten gość?"