Skip to main content

Super Mario Bros. jako FPS - pomysłowy projekt byłego dewelopera z Ubisoftu

Wyzwanie dla twórców gier.

Deweloper Sean Noonan zaprojektował pierwszy poziom z oryginalnej części Super Mario Bros. w formie gry FPS. Mario nie tylko biega i skacze w 3D, ale też strzela do przeciwników.

Demo powstało w ramach wyzwania społeczności Mapcore. Różni twórcy są zachęcani do przerabiania w dowolnym stylu etapów ze wspomnianego Super Mario, Counter-Strike'a 1.6 lub z Unreal Tournament.

Zobacz na YouTube

Autor pracował nad pozornie prostym projektem przez miesiąc, na swoim kanale YouTube umieszczając filmiki ukazujące codzienne postępy.

Noonan to projektant poziomów, który w przeszłości zajmował się między innymi tworzeniem etapów w serii Far Cry, Watch Dogs czy w Star Citizen. Obecnie pracuje nad Gears: Tactics.

Chętnie byśmy w taką strzelankę zagrali

Nintendo nie zablokowało poprzednich materiałów od Noonana, więc prawdopodobnie ostatni film z finalnej wersji projektu też pozostanie bezpieczny. Autor nie ma zamiaru udostępniać nigdzie stworzonego dema.

Źródło: PC Gamer

Zobacz także