Super Meat Boy Forever priorytetem studia Team Meat
Mewgenics nadal zawieszone.
Współzałożyciel studia Team Meat - Edmund McMillen - poinformował, że po premierze małego projektu Fingered, jego głównym priorytetem jest teraz Super Meat Boy Forever.
Produkcję zapowiedziano pierwotnie w sierpniu 2014 roku, jako kolejną, „lżejszą” odsłonę popularnej platformówki, zmierzającą na PC i urządzenia mobilne.
- Super Meat Boy Forever wróciło do produkcji i jest teraz moim głównym zajęciem, po tym jak The Binding of Isaac: Afterbirth jest już niemal skończone, a Fingered wydane - przyznał McMillen w rozmowie z serwisem Destructoid.
Producent dodał, że projekt Mewgenics - opowiadający o rozmnażaniu kotów - jest nadal zawieszony i nie jest aktywnie rozwijany.
Warto dodać, że studio Team Meat jest raczej nietypowe i wszelkie plany dwuosobowej firmy mogą się błyskawicznie zmienić. Ostatnio mówiono między innymi, że możliwa jest produkcja „pełnoprawnej” kontynuacji - Super Meat Boy 2.
Afterbirth to rozszerzenie do The Binding of Isaac, wprowadzające ponad sto nowych przedmiotów, tryb rozgrywki, dziesięć wyzwań, kolejnego bohatera do wyboru, alternatywny ostatni rozdział i wygląd poziomów.
Masz wolną chwilkę? Zobacz także: