Surrealistyczna skradanka Tangiers szuka wsparcia na Kickstarterze
AKTUALIZACJA: Projekt w pełni sfinansowany.
Aktualizacja: Kampania na rzecz skradanki Tangiers zakończyła się sukcesem. Zebrano 42 tys. funtów.
Twórcy zakładali pozyskanie 35 tys., a dodatkowe pieniądze pozwoliły na odblokowanie jednego z celów rozszerzonych - gra otrzyma komentarz deweloperów.
*
Oryginalna wiadomość: „Tangiers - mechanika ze skradanek spotyka mroczą awangardę XX wieku” - napisano w serwisie Kickstarter na stronie projektu studia Andalusian.
Angielski, niezależny deweloper potrzebuje 35 tys. funtów na dokończenie prac nad swoim dziełem, zmierzającym PC, Maca i Linux.
Twórcy inspirują się konstrukcją poziomów z serii Thief, łącząc mechanikę rozgrywki z dziełami Burroughsa i Ballarda, obrazami dadaistów i twórczością Davida Lyncha.
Gracz wciela się w bliżej nieokreślony byt, który przybywa do tajemniczego świata, by zamordować pięć innych istnień. Infiltrujemy miasta, przenikając pomiędzy cieniami.
Ścieżka wewnątrz misji i kolejność wykonywania zadań pozostaje w gestii gracza, a poziom trudności dynamicznie dostosowuje się do naszych poczynań.
Prace nad grą trwają już od 8 miesięcy, a dwuosobowy zespół twórców planuje wydać Tangiers w sierpniu przyszłego roku.