Świat Darksiders 3 to „jedno wielkie podziemie”
Zdradzają twórcy.
Twórcy Darksiders 3 ujawnili nowe szczegóły na temat powstającej produkcji. Okazuje się, że świat w grze będzie niczym „jedno wielkie podziemie”.
W najnowszym numerze magazynu Game Informer reżyser projektu - Dave Adams - zdradził, że przygotowywany teren ma nieco bardziej otwartą strukturę niż w poprzednich częściach serii. Poruszanie się między poszczególnymi obszarami powinno być więc płynniejsze.
- Świat jest w większym stopniu organiczny. Gra to jedno wielkie podziemie, w którym każda lokacja jest ze sobą połączona - wyjaśnia deweloper (dzięki, GamingBolt).
Taka konstrukcja mapy powinna zachęcić graczy do ciągłej eksploracji. Na poszczególnych planszach twórcy ukryją sekrety, czekające na odkrycie przez uczestników zabawy.
Wydarzenia w zapowiedzianej w maju ubiegłego roku grze toczą się niemal równolegle do historii przedstawionej w Darksiders 2. Śmierć jest jednak daleko, a Wojna pozostaje uwięziony. Główna bohaterka to Furia, która trafia na Ziemię z zadaniem zniszczenia manifestacji Siedmiu Grzechów Głównych.
Zobacz: Darksiders 3 - Poradnik, Solucja
Podczas walk bohaterka posługuje się biczem, którym może także zaczepić się do wybranego obiektu, aby przedłużyć skok. Postać skorzysta też z umiejętności pozwalającej na zmianę formy. Każda zagwarantuje dostęp do innego zestawu broni, ciosów i zdolności.
Nad projektem pracuje Gunfire Games - studio założone przez byłych członków Vigil Games, czyli firmy, która przygotowała wcześniejsze odsłony cyklu jeszcze dla THQ. Teraz prawa do serii posiada Nordic Games, funkcjonujące obecnie pod nazwą THQ Nordic.
Darksiders 3 ukaże się w 2018 roku na PC, PS4 i Xbox One.