Świat Red Dead Redemption 2 będzie rozległy, ale szczegółowy - przekonuje deweloper
Najważniejsza spójność.
Aaron Garbut, szef działu artystycznego w Rockstar North, opowiedział w wywiadzie dla Hollywood Reporter o świecie Red Dead Redemption 2. Według dewelopera, twórcy dbają, aby gracz nie przemierzał pustych, nieinteresujących przestrzeni.
- Staramy się tworzyć świat zarówno rozległy, jak i szczegółowy - mówi Garbut. - Naszym celem zawsze było projektowanie przestrzeni, które przypominają prawdziwe miejsca, a nie tylko gry. Użyliśmy najnowszej techniki, aby wprowadzić tę ideę w życie w nowy dla nas sposób.
Dzięki licznym wywiadom, a także pokazowi rozgrywki dowiedzieliśmy się, że bohater może płynnie wchodzić w interakcję z przechodniami, a rozmowę lub zadanie może rozpocząć podejście do postaci, nawet bez interakcji.
- Tworzymy świat, w którym wszystko jest bardziej spójne, tak, aby akcje bohatera i reakcje otoczenia były logiczne, niezależnie co zrobisz lub gdzie zrobisz.
- Możesz wymienić kilka historii z barmanem, wymigać się z kłopotów podczas rozmowy ze stróżem prawa, porwać pociąg lub okraść czyjeś gospodarstwo, by pomóc gangowi. Płynnie przechodzimy między tymi czynnościami w sposób, który daje radość i pozwala Arthurowi pozostać określoną postacią - dodaje Garbut.
Mapa Red Dead Redemption 2 to najobszerniejszy świat Rockstar do tej pory - większy niż GTA 5. W grze pokierujemy wyłącznie jedną postacią. Premiera na PS4 i Xbox One 26 października.