Świetna sprzedaż Chivalry 2 na Steamie - po roku wyłączności dla Epica
Pomaga też przecena.
Twórcy Chivalry 2 pochwalili się, że sieciowa gra sprzedała się na Steamie w nakładzie 300 tysięcy egzemplarzy po debiucie 12 czerwca. Imponujący wynik osiągnięto więc w zaledwie 10 dni.
Takie rezultaty godne są nowej premiery, lecz warto pamiętać, że średniowieczne mordobicie debiutowało już ponad rok temu, w kwietniu 2021 roku. Od tego czasu tytuł pozostawał jednak dostępny na PC wyłącznie w sklepie Epic Games Store.
W przypadku Steama bez wątpienia pomaga także przecena. Od 12 czerwca do 7 lipca gra Torn Banner Studios kosztuje bowiem 40 procent mniej, a więc 101,40 zł. Debiut w sklepie Valve zbiegł się z również z premierą nowego, darmowego dodatku, co zapewne spotęgowało zainteresowanie.
Rozszerzenie Tenosian Invasion wprowadziło między innymi system walki na koniach, cztery nowe mapy oraz tytułową frakcję Tenosyjczyków, czyli wojowników z odległej pustyni. Są też inne bonusy za zakup w tym sklepie - trzy darmowe hełmy.