Sylvester Stallone planuje wskrzesić filmowy hit z lat 90.
A wkrótce emerytura.
Jeden z najsłynniejszych aktorów w dziejach Hollywood nie spoczywa na laurach i planuje zabrać się za kolejną filmową markę, nim przejdzie na zasłużoną aktorską emeryturę. Produkcja będzie wielkim ukłonem dla miłośników kina akcji z przełomu lat 80. i 90.
Portal Deadline donosi, że Sylvester Stallone nawiązał współpracę z reżyserem Riciem Romanem Waughem („Skazaniec”, „Greenland”), na mocy której powstanie reboot klasycznego thrillera przygodowego „Na krawędzi” z 1993 roku. Za scenariusz odpowiada Mark Bianculli („Łowcy”, „Doomsday”).
W główną rolę górskiego ratownika Gabe'a Walkera wcieli się sam Stallone, natomiast pozostali aktorzy nadal są poszukiwani i zostaną wyłonieni w trakcie trwających obecnie castingów. Zdjęcia powinny ruszyć jeszcze w tym roku i to w zasadzie tyle, co w tej chwili wiadomo na temat produkcji. Istnieje jednak spora szansa, że będzie to jeden z ostatnich filmów w karierze słynnego aktora.
Sylvester Stallone zapowiadał w styczniu, że wkrótce zamierza przejść na emeryturę, ale wcześniej nakręci jeszcze jeden film, który może być jego „pieśnią pożegnalną” z aktorstwem. Nie oznacza to jednak, że odtwórca roli Rocky'ego całkowicie zrezygnuje z pracy na palnie - najprawdopodobniej nadal będzie zajmował się reżyserią oraz produkcją, a zrezygnuje jedynie z występów przed kamerami.
Oryginalne „Na krawędzi” opowiada historię ratownika, który rusza na pomoc ofiarom katastrofy lotniczej uwięzionym między górskimi szczytami. Szybko okazuje się, że rozbitkowie to w istocie mordercy i złodzieje, którzy potrzebują przewodnika do odnalezienia zaginionych pieniędzy. Produkcja ma na koncie cztery Złote Maliny, w tym za najgorszy film i najgorszy scenariusz, ale zarobiła za to ponad 255 mln dolarów.
Dlaczego warto sięgnąć po „Legendy gier wideo”?
Dzięki książce poznasz największych twórców gier wideo w historii, a przy okazji dowiesz się, jak wielki był ich wpływ na wszystkie kolejne gry, również dzisiejsze hity, w które grasz na co dzień.
Kto pierwszy poruszył postacią na ekranie, jak narodziły się komputerowe RPG-i, dlaczego grom tak blisko do filmów, kto wymyślił otwarte światy, jak narodziły się strzelanki czy wreszcie, który znany twórca poleciał w kosmos jako drugi cywil w historii.