System Drużyn w Call of Duty: Ghosts
Infinity Ward o „nowym poziomie rywalizacji”.
Infinity Ward opublikowało materiał filmowy, w którym jeden z twórców wyjaśnia działanie systemu Drużyn (ang. Squads) w Call of Duty: Ghosts.
Każdy będzie mógł stworzyć własną Drużynę - będzie się ona składać z wirtualnych żołnierzy, którzy następnie pomogą nam walczyć w specjalnie przygotowanych trybach.
Przykładowo, w trybie Squad vs. Squad, zmierzą się dwaj gracze wspomagani przez własnoręcznie wykreowanych towarzyszy. W trybie Wargame natomiast, będziemy mogli razem ze znajomymi rywalizować z zespołem Drużyny stworzonej przez innego użytkownika. Możliwe będzie także odpieranie ataków kolejnych fal wrogów, ramię w ramię z naszą Drużyną, w trybie Safeguard.
Łącznie - w podstawowej wersji gry - doczekamy się 6 rodzajów rozgrywki zaprojektowanej z myślą o systemie Drużyn.
„Wzięliśmy to, co najlepsze w trybie wieloosobowym i połączyliśmy ze świetnym systemem sztucznej inteligencji i nową mechaniką tworzenia własnych kompanów” - czytamy na oficjalnej stronie gry.
Sztuczna Inteligencja członków naszej Drużyny ma być niezwykle zaawansowana. Towarzysze mają zachowywać się różnie, w zależności od tego, jaki ekwipunek im przydzielimy. Żołnierz z karabinem snajperskim ma grać tak, jak powinien działać strzelec wyborowy, a wojak z pistoletem maszynowym będzie pozostawał w ciągłym ruchu.
Projektanci zaznaczają, że doświadczenie zdobyte podczas współpracy lub rywalizacji w trybie Drużyn będzie przenoszone do tradycyjnego trybu wieloosobowego.
Call of Duty: Ghosts ukaże się 5 listopada.